Ja jeg håper da det,så slipper jeg å bytte igjenHar du sjekket hvorvidt Cadenza Black passer i SME 309 som er veldig lett?
Edit: Ser nå at Black er vesentlig mykere enn Red, Blue og Bronze, så det blir nok bra.
Jeg satser på det ja .Etter å ha hørt Kontrapunkt h på den spilleren burde Cadenza Black bli helt utrolig bra !
Nei du sier noe,det gikk jo kjapt opp til Black i fra Blue . Jeg tror og mener det må stå litt i stil med PU og Arm sånn prismessig.Med tanke på at du, overraskende for meg, likte Red og forsto hvilke kvaliteter denne serien med PUer har, mistenker jeg at du og det vonde øret ditt kommer til å elske Black. Er ikke overbevist at type Windfeld nødvendigvis er en oppgradering.
Sitter godt forankret i headshellet her i hvert fall, og har ingen planer om bytteJa jeg håper da det,så slipper jeg å bytte igjen
O
Mener du at PWti kan bli for mye Møllers?Med tanke på at du, overraskende for meg, likte Red og forsto hvilke kvaliteter denne serien med PUer har, mistenker jeg at du og det vonde øret ditt kommer til å elske Black. Er ikke overbevist at type Windfeld nødvendigvis er en oppgradering.
På mange måter er Windfeld en oppgradering, men det er ikke dermed sagt at det blir et mer foretrukket lydbilde. Synes Black virkelig ga meg gåsehud med sitt lettbente, silkemyke og oppløste lydbilde. PWti erstatter i stor grad silkemyk med punch imo.Mener du at PWti kan bli for mye Møllers?Med tanke på at du, overraskende for meg, likte Red og forsto hvilke kvaliteter denne serien med PUer har, mistenker jeg at du og det vonde øret ditt kommer til å elske Black. Er ikke overbevist at type Windfeld nødvendigvis er en oppgradering.
Det har jeg nemlig tenkt på.
Spiller jo ikke bare Stockfisch og slike lune,varme koseinnspillinger.
Tosken blant venner...Black låter ikke akkurat lettbent i mitt oppsett, tvert i mot er det veldig kontant og definert med klare linjer i uttrykket.
Slik det høres ut er jeg er redd PW kan bli for pågående på mange innspillinger i mitt anlegg.
Jeg forstår at PW er enda bedre på detaljering, og at det er mer sprut og fyrverkeri, men jeg ble litt usikker på om det er det jeg trenger påfyll av.
Helt sikkert et spørsmål om matching. Jeg skal prøve å få hørt et par Winfield etterhvert. Det bør la seg gjøre når pandemien har lagt seg.
Takk for svar Makkin.
Ja, når du utdyper det slik, Tosken.Tosken blant venner...Black låter ikke akkurat lettbent i mitt oppsett, tvert i mot er det veldig kontant og definert med klare linjer i uttrykket.
Slik det høres ut er jeg er redd PW kan bli for pågående på mange innspillinger i mitt anlegg.
Jeg forstår at PW er enda bedre på detaljering, og at det er mer sprut og fyrverkeri, men jeg ble litt usikker på om det er det jeg trenger påfyll av.
Helt sikkert et spørsmål om matching. Jeg skal prøve å få hørt et par Winfield etterhvert. Det bør la seg gjøre når pandemien har lagt seg.
Takk for svar Makkin.
Tror bare vi legger to forskjellige betydninger i ordet "lettbent". Med lettbent, mener jeg at den følger rillene godt uten å skape artefakter, mao klar uten skarphet, tydelig ikke kald, varm ikke utydelig. Skjønner?
Det var jo flott detDer var den jo!!! Heldiggris! Før påske og greier.
Har nerdet og har senket armen litt og satt den på 2,0gr.1,5g ?
Har målt, den sporer som oppgitt 90um ved 2,3gHar nerdet og har senket armen litt og satt den på 2,0gr.1,5g ?
O
Den står på det nå. Har nettopp slengt på "The Divison Bell" så nå skal det lyttesHar målt, den sporer som oppgitt 90um ved 2,3gHar nerdet og har senket armen litt og satt den på 2,0gr.1,5g ?
O
TakkGratulerer!!!
(Dette er en automatisk generert melding og kan ikke besvares)
JajajajajajajajajajajajajajajajajaDet er faktisk ganske nøyaktig et år siden jeg først prøvde å prakke den på deg. Den tok en omvei, men fant frem til slutt.
Takk,det låter meeeget braGratulerer! Nå er det bare Bronze som mangler, så har du Cadenza i alle regnbuens farger. Hvordan låter det?
Takk,motoren ble bra lyd dette jaGratulerer så mye med flott pu blir spennende
mvh