jorwed_
Audio Arkeologen
Lurer på det samme selv.
Tenkte jeg og prøve på også .Gjøre som meg ove. Bygge sjæl
Bare reis bort på ski bygg og kjøp inn Ask benker og noen spiller så kan du få mittLurer på det samme selv.
Lurt,jeg kan jo lage noen bøse ampstandsSlike blokker skal stå på fine fjøler nært høytalerne og godt synlige. Så la racket leve
Da har du jo Custom Design... Har en 110mm til overs, så bestiller du den andre fra kompisen din.Lurt,jeg kan jo lage noen bøse ampstandsSlike blokker skal stå på fine fjøler nært høytalerne og godt synlige. Så la racket leve
O
Det er jo en løsning detDa har du jo Custom Design... Har en 110mm til overs, så bestiller du den andre fra kompisen din.Lurt,jeg kan jo lage noen bøse ampstandsSlike blokker skal stå på fine fjøler nært høytalerne og godt synlige. Så la racket leve
O
eller en 200mm, så har jeg to 110mm til overs. Klar til levering.Det er jo en løsning det
O
Har ikke du 2X250 og 3X110 ?eller en 200mm, så har jeg to 110mm til overs. Klar til levering.Det er jo en løsning det
O
Det er korrekt.Har ikke du 2X250 og 3X110 ?eller en 200mm, så har jeg to 110mm til overs. Klar til levering.Det er jo en løsning det
O
Skal du da ha en 200mm eller en 250mm ?Det er korrekt.Har ikke du 2X250 og 3X110 ?eller en 200mm, så har jeg to 110mm til overs. Klar til levering.Det er jo en løsning det
O
200Skal du da ha en 200mm eller en 250mm ?Det er korrekt.Har ikke du 2X250 og 3X110 ?
O
Den er herved bestilt200Skal du da ha en 200mm eller en 250mm ?Det er korrekt.Har ikke du 2X250 og 3X110 ?
O
NydeligDa tar jeg med 2stk 110mm den dagen 601 leveres. Done and done!
Takk!Gratulerer!!!
(Dette er en automatisk generert melding og kan ikke besvares).
Takk???liker musikken hans men ikke så mye hanGratulerer med nye flotte forsterkere.
Elton sender også gratulasjoner med valget
Jeg er en lett lurt tosk da vel:-[Skjønner ikke at du kjøpte de herpa blokkene hvor attpåtil wattmeteret er på tur. Han forrige eieren kan vanskelig være helt tam!
Det var det jeg sa Ove, lytt til erfarne fjellfolk Behold ARCVis vedlegget 579135
Det er tydligvis testet før
skulle for eks tatt seg ut med svart Accuphase eller kanskje det hadde blitt barskt hehe