Den 15’ende April håper jegKjenner på følelsen Ove tenker du gleder deg men når har du dem i hus?
mvh
Ikke klarte han å stave navnet riktig og krever en pris som er tett på hva jeg ga for de nye. Å kreve mer en 70-80 for disse, uten garanti er frekt synes jeg... Men sikkert noen stakkarer som er villige.
Nå er jo krona veldig lite verdt da. Så ser man på prisen i forhold til dollar, så er den kanskje ikke så helt gal.Ikke klarte han å stave navnet riktig og krever en pris som er tett på hva jeg ga for de nye. Å kreve mer en 70-80 for disse, uten garanti er frekt synes jeg... Men sikkert noen stakkarer som er villige.
Jeg er også fornøyd med handelen selv, om jeg sikkert kunne fått lurt ut noen kroner til av markedet. Men vurderte det i forhold til hvilken deal jeg fikk til på innkommende.
Kanskje ikke, men den er ikke importer nå, er forrige modell og som sagt det ble gitt store rabatter i en periode. Gikk jo feks ut for 118k paret under messen i 2016. Greit å vite om man tråler brukten. Er ikke mer enn 2mnd siden det lå 3 sett av dem på finn til rundt 80k.Nå er jo krona veldig lite verdt da. Så ser man på prisen i forhold til dollar, så er den kanskje ikke så helt gal.
Han lever i selvpålagt sølibat. Har sagt han kan hente dem når han vil, jeg er ferdig med dem...Kjenner på følelsen Ove tenker du gleder deg men når har du dem i hus?
mvh
Det er gamle min som er hos en kunde av moet audio for test. Men armen sto på under frakt så den hadde løsnet . Men nå spiller den som en drømVinylriggen fått en utfordrer - eller er det et supplement ?
HmmmmHan lever i selvpålagt sølibat. Har sagt han kan hente dem når han vil, jeg er ferdig med dem...Kjenner på følelsen Ove tenker du gleder deg men når har du dem i hus?
mvh
Det er jo sånt man har familie til, tipper svogeren min ikke vil at jeg skal drasse inn noe mer tunge saker nå (han var litt lei i sommer). Veier de så mye da?Problemet mitt er at jeg ikke kan løfte de da de veier 15kg mere enn det jeg får lov til av legen
O
45/50 kg stykkDet er jo sånt man har familie til, tipper svogeren min ikke vil at jeg skal drasse inn noe mer tunge saker nå (han var litt lei i sommer). Veier de så mye da?Problemet mitt er at jeg ikke kan løfte de da de veier 15kg mere enn det jeg får lov til av legen
O
Gale mannen
Morsomt om han skriver at det er det verste han har hørt.
Hipp hipp OveDa har Jorwed Flytt & Mekk assistert og voilà:
Helt rått Ove, gratulererVis vedlegget 579761
Takk gutter
Hvordan låt nå dette da?. Ja hva skal jeg si med en gang så ble jeg litt paff,hvor er smekket og dypbassen som jeg forventet meg?.
Den var ikke her i hvertfall. Så jeg satt bare og lurte på om jeg ikke hadde gjort noe dumt med dette kjøpet. Så kom det litt etter litt sigende inn go’lyd i rommet og detaljer jeg ikke har fått med meg før, stereo perspektiv som har til nå vært ukjent. På med litt Toto og "Down in China Town" som har mye info og bra med bass. Dæven dette svingte som jeg skjeldent har hørt på vinyl før. Dire Straits sin mofi 45 RPM ble bare enda en opptur . Nå må jeg lytte mere så det kommer nok flere inntrykk
O
Først må jeg finne enGratulerer med McIntosh , går nok ikke mange dagene før det står en McIntosh C et eller annet der også
Takk,VipaHelt rått Ove, gratulererVis vedlegget 579761
Takk gutter
Hvordan låt nå dette da?. Ja hva skal jeg si med en gang så ble jeg litt paff,hvor er smekket og dypbassen som jeg forventet meg?.
Den var ikke her i hvertfall. Så jeg satt bare og lurte på om jeg ikke hadde gjort noe dumt med dette kjøpet. Så kom det litt etter litt sigende inn go’lyd i rommet og detaljer jeg ikke har fått med meg før, stereo perspektiv som har til nå vært ukjent. På med litt Toto og "Down in China Town" som har mye info og bra med bass. Dæven dette svingte som jeg skjeldent har hørt på vinyl før. Dire Straits sin mofi 45 RPM ble bare enda en opptur . Nå må jeg lytte mere så det kommer nok flere inntrykk
O
Phuu det var da enda godtgrattis, evo!
jeg veddet 23.000 kr på at du ikke klarte å vente til etter påske med å hente dem, så det var godt du fikk det ordnet nå.