Takk og ha en fin helg min vennGratulerer evo, pent dette. Skjønner godt du koser deg. Og ny pu, som prikken over i. Ikke at det er overraskende at du bytter litt, men skjønner godt gleden
Hvis du slutter å kjøpe utstyr slipper du å høre DSOTM hele tidenFlere ganger jeg på den måten har likt eller ikke likt det jeg hører,setter på musikk jeg kjenner veldig godt og da er det jo lett å høre forskjeller også.
O
Det skulle tatt seg utHvis du slutter å kjøpe utstyr slipper du å høre DSOTM hele tidenFlere ganger jeg på den måten har likt eller ikke likt det jeg hører,setter på musikk jeg kjenner veldig godt og da er det jo lett å høre forskjeller også.
O
Ja det finns værre ting å vile øynene påKost å tenke på at vi har så fin utsikt der vi sitter å nyter. Her går det i Kate Bush og Cola for øyeblikket...
Det skulle tatt seg utHvis du slutter å kjøpe utstyr slipper du å høre DSOTM hele tidenFlere ganger jeg på den måten har likt eller ikke likt det jeg hører,setter på musikk jeg kjenner veldig godt og da er det jo lett å høre forskjeller også.
O
Hører på Bjørn Riis faktisk nå,fantastisk album.
Vis vedlegget 580688
O
Hmm.... ny eller vintage?Ja det finns værre ting å vile øynene på....Her går det i Kate Bush...
O
Det er jo grunn nok til å ikke slutte å kjøpe nytt utstyr KarmanaHvis du slutter å kjøpe utstyr slipper du å høre DSOTM hele tidenFlere ganger jeg på den måten har likt eller ikke likt det jeg hører,setter på musikk jeg kjenner veldig godt og da er det jo lett å høre forskjeller også.
O
Bingo!Det er jo grunn nok til å ikke slutte å kjøpe nytt utstyr KarmanaHvis du slutter å kjøpe utstyr slipper du å høre DSOTM hele tidenFlere ganger jeg på den måten har likt eller ikke likt det jeg hører,setter på musikk jeg kjenner veldig godt og da er det jo lett å høre forskjeller også.
O
Mvh: Espen L
Jeg vetFlott oppsett du har her for en som liker store VU-meter med blått lys
Nå mangler du "bare" en matchende CD-spiller på siden av C2300...
Det gjør jeg nok ogsåDu besitter en kvalitetsstreamer som "garantert" overgår hvilke som helst drivverk.. skaff deg en MC dac
Eneste bakdelen er å kjøpe en CD-spiller uten LED belysning hvis man tenker på det estetiske. Det er en del forskjell hvis man ser med og uten LED side ved side...
Sikker? Enkelte vil hevde, selvfølgelig ikke jeg , at en «vegg» med McIntosh kan bli litt i overkant for øynene......Det gjør jeg nok ogsåDu besitter en kvalitetsstreamer som "garantert" overgår hvilke som helst drivverk.. skaff deg en MC dac
O
Kjettersk, Karmana!Sikker? Enkelte vil hevde, selvfølgelig ikke jeg , at en «vegg» med McIntosh kan bli litt i overkant for øynene......Det gjør jeg nok ogsåDu besitter en kvalitetsstreamer som "garantert" overgår hvilke som helst drivverk.. skaff deg en MC dac
O
Du bytter kun skjær på plogen ( ref Laban bok )Kjettersk, Karmana!Sikker? Enkelte vil hevde, selvfølgelig ikke jeg , at en «vegg» med McIntosh kan bli litt i overkant for øynene......Det gjør jeg nok ogsåDu besitter en kvalitetsstreamer som "garantert" overgår hvilke som helst drivverk.. skaff deg en MC dac
O
5 Mosebok 22
Du skal ikke pløie med en okse og et asen for samme plog.
Pøh, du har jo vært kjettersk nok til å spre helligdommenKjettersk, Karmana!Sikker? Enkelte vil hevde, selvfølgelig ikke jeg , at en «vegg» med McIntosh kan bli litt i overkant for øynene......Det gjør jeg nok ogsåDu besitter en kvalitetsstreamer som "garantert" overgår hvilke som helst drivverk.. skaff deg en MC dac
O
5 Mosebok 22
Mammon er visst en guddom.. Halvbror til MacIntosh? Eller kanskje Pan? ;DPøh, du har jo vært kjettersk nok til å spre helligdommenKjettersk, Karmana!Sikker? Enkelte vil hevde, selvfølgelig ikke jeg , at en «vegg» med McIntosh kan bli litt i overkant for øynene......
5 Mosebok 22
Litt sånn som at for mye rør blir bare rør???Sikker? Enkelte vil hevde, selvfølgelig ikke jeg , at en «vegg» med McIntosh kan bli litt i overkant for øynene......Det gjør jeg nok ogsåDu besitter en kvalitetsstreamer som "garantert" overgår hvilke som helst drivverk.. skaff deg en MC dac
O
Mcintosh er helt i samme liga. Bare annerledes. Helt konge.Accuphase er virkelig flott og vile øynene på
O
De blokkene så alt for store ut på den benken,bare se å få kjørt de hit jeg slenger noe småkroner imellom så får du tilbake Mc601God morgen! Jeg venter med kaffe til min kone våkner. Vi deler innimellom morgenstunden foran anlegget, så jeg vil ikke tyvstarte.
Vis vedlegget 580878
Klart jeg har rett,fort deg nå gutt fort deg!Hmmm, kanskje du har rett? La meg tygge litt på det!