HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Ok, misunnelig . Kos deg på tur!
Edit, bilde..
Edit, bilde..
Sist redigert:
Nydelig skute Ove, tenker du koser deg i disse dager Bare å nyte mens en kan
Jeg synes det er skikkelig gøy at du er fornøyd med Mcintosch. Rimelig lekkert også.. Benytter du 4 eller 8 ohm?Vis vedlegget 581121
God morgen til dere som titter innom .
Det blir en nydelig dag her på Østlandet. Ene motoren i båten går varm så den må jeg bytte impeller på så da blir det ikke tur i dag.
Det blir tatt service på motorene i morgen da kan jeg få de til og bytte den da så slipper jeg og knote oppi der .
Så det blir det hjemme med musikk og kaffe på mårrakvisten så ut i sola etterpå
O
Startet med 4ohm nå er jeg på 8ohm og liker dem best derJeg synes det er skikkelig gøy at du er fornøyd med Mcintosch. Rimelig lekkert også.. Benytter du 4 eller 8 ohm?Vis vedlegget 581121
God morgen til dere som titter innom .
Det blir en nydelig dag her på Østlandet. Ene motoren i båten går varm så den må jeg bytte impeller på så da blir det ikke tur i dag.
Det blir tatt service på motorene i morgen da kan jeg få de til og bytte den da så slipper jeg og knote oppi der .
Så det blir det hjemme med musikk og kaffe på mårrakvisten så ut i sola etterpå
O
Ja du er en sann gledesprederJa man må benytte muligheten mens den er der. Skal bli dårligere vær til helgen så bare å frese rundt på sjøen nå.
I disse dager ligger den til kai pga impeller som må byttesNydelig skute Ove, tenker du koser deg i disse dager Bare å nyte mens en kan
mvh
Å faen den er lei men sommeren har jo ikke begynt enda selv om været er fintI disse dager ligger den til kai pga impeller som må byttesNydelig skute Ove, tenker du koser deg i disse dager Bare å nyte mens en kan
mvh
O
Var litt dumt det der,men umulig og få av igjenMen det klistremerket på platespilleren kunne du spart deg
Vi er ikke dumme vi neiTenkte tidligere å foreslå en sånn plasseringen av preampen, men ville ikke gnage. Mye bedre å hvile blikket på når den ikke står på en av sidene.
Ja det er fort gjort og bli sittende takk for det!Det der har jeg og prøvd. Bare en kaffi og et par låter om morningen. Blir lett sittende ei stund. Lekkert oppsett
Hehe,sitter å ser på internettet etter det nåNå skal far ha anlegget for seg selv! Mangler du bare å bytte ut salongbordet med skammel og sidebord.
Hm, får håpe at det er ikke din ræv gutta snakker om her, Jorge:-XPower-Puff Guttene?
Kos deg med jakten og ha en riktig fin helg OveHehe,sitter å ser på internettet etter det nåNå skal far ha anlegget for seg selv! Mangler du bare å bytte ut salongbordet med skammel og sidebord.
O
Takk det samme FrankKos deg med jakten og ha en riktig fin helg OveHehe,sitter å ser på internettet etter det nåNå skal far ha anlegget for seg selv! Mangler du bare å bytte ut salongbordet med skammel og sidebord.
O
mvh
Feil høyde på stolen vet du.. Kan ikke ha refleksjon i ørehøyde.. . Ha en fin dag
Takk,ja ble digg dette .Det var godplassen sin!