God helg HH
Visste ikke at vi hadde hemmeligheter for hverandre Ove?
Ikke vi,men for resten av hfs såVisste ikke at vi hadde hemmeligheter for hverandre Ove?
Du skulle bare visst ToskenVisste ikke at vi hadde hemmeligheter for hverandre Ove?
Åh, denne Ove er en åpen bok bare jeg kiler ham på de rette stedene. :Du skulle bare visst Tosken
mvh
Blir nok noe gøy der skal du seKan ikke se noe kabel fra hodetelefonene....... Trenger jo ikke være en headamp på inngående, noen liker jo for eksempel å pynte med tomme cognac-flasker
Mer kosteffektiv romkorreks finnes neppe...romkorreksjon i form av øl og vin.
Riktig... Alle snakker om at dem føler å være i samme rom som artisten.. øl og vin : da føler du at du er hele bandet, luftgitar og lufttrommer ( mulig noen er luftbass også, men da er du litt sær..). Uansett, vi synger som rockestjerner og "kan" plutselig teksten...Mer kosteffektiv romkorreks finnes neppe...romkorreksjon i form av øl og vin.
Ja noen ganger er det greit å være galRiktig... Alle snakker om at dem føler å være i samme rom som artisten.. øl og vin : da føler du at du er hele bandet, luftgitar og lufttrommer ( mulig noen er luftbass også, men da er du litt sær..). Uansett, vi synger som rockestjerner og "kan" plutselig teksten...Mer kosteffektiv romkorreks finnes neppe...romkorreksjon i form av øl og vin.
-og galt å være grei.Ja noen ganger er det greit å være galRiktig... Alle snakker om at dem føler å være i samme rom som artisten.. øl og vin : da føler du at du er hele bandet, luftgitar og lufttrommer ( mulig noen er luftbass også, men da er du litt sær..). Uansett, vi synger som rockestjerner og "kan" plutselig teksten...Mer kosteffektiv romkorreks finnes neppe...romkorreksjon i form av øl og vin.
O
Du må nok vente,fikk bekreftet i dag at den kommer hos importør mandag og så til meg i løpet av neste uke-og galt å være grei.Ja noen ganger er det greit å være galRiktig... Alle snakker om at dem føler å være i samme rom som artisten.. øl og vin : da føler du at du er hele bandet, luftgitar og lufttrommer ( mulig noen er luftbass også, men da er du litt sær..). Uansett, vi synger som rockestjerner og "kan" plutselig teksten...
O
Jeg holder ikke ut denne spenningen, Ove. Send meg et lite pm da, om hva som er i kjømda. 8)
Høres faktisk veldig spennende ut.Du må nok vente,fikk bekreftet i dag at den kommer hos importør mandag og så til meg i løpet av neste uke-og galt å være grei.Ja noen ganger er det greit å være galRiktig... Alle snakker om at dem føler å være i samme rom som artisten.. øl og vin : da føler du at du er hele bandet, luftgitar og lufttrommer ( mulig noen er luftbass også, men da er du litt sær..). Uansett, vi synger som rockestjerner og "kan" plutselig teksten...
O
Jeg holder ikke ut denne spenningen, Ove. Send meg et lite pm da, om hva som er i kjømda. 8)
O
JajajajaGod morgen!
Tenkte jeg skulle være litt behjelpelig Ove. Slik skal wattmeteret se ut etter justering:
Vis vedlegget 637216
Ikke så verst vær her, men så er jeg ikke så godt vant heller. Synes avataren har fått en snodig form etter oppgraderingen, men det er vel slik den skal se ut, da....Tror jeg tar en halvliter på det.Koselig hule du har Ove kos deg i kulden, her er det også surt og kaldt
mvh
Ja den må jeg fikseSynes det er helt knall her jeg nå. Masse emojies, superlett å laste og redigere bilder, automatisk embeding av YT videoer.
Skal du fikse avataren din snart eller? Gammern!
Ja, som du vet så er livet alt for kort til at man kan sitte stille.Ja, det er noe trygt med mainstream .. Men evo er aldri i ro, og det gjør det så spennende å følge med på.