Fortell fortell, hva har du lyst på nå?Det er helt sant det,grammo . Det kribler litt i kjøpe foten igjen nå må nok inn med noe snart
O
Forsterkeriet skal nok få lov til å stå en stund til,samme med platespilleren. SF er fredet men en Lumin T2 kommer nok inn til høsten.begynner å bli fullt nå, evo.
på tide å starte nedtelling igjen, kanskje?
Sikker på det ikke er PU-arm-kabel på den nye snurren? Byttet høyre/venstre kabel? Følger lyden?En vintage spiller har jeg hadt lyst på lenge nå. Men MM RIAA’n i C2300 er syk spiller bare på høyre inngang.
O
Forsøk å bytt om L & R inn på forsterkeren. Får du lyd i den andre kanalen er forsterkeren OK. Denne spilleren er vel "hardwired" - og har ikke "løse" phonokabler? Sjekk da event om det kan være dårlige forbindelser i selve pluggen/e. Er det løse kabler mellom spiller og forsterker forsøker du å bytte til andre. Armkabler er det neppe noe problem med med mindre noen "smart-ass" har forsøkt å bytte de ? === NO-NO-NO !! Sjekk også koblingene PU-ARM.En vintage spiller har jeg hadt lyst på lenge nå. Men MM RIAA’n i C2300 er syk spiller bare på høyre inngang.
O
hva slags rør? kan alltids grave fram et par til deg for test.
bare stikk innom imorgen, så kommer jeg opp til parkeringsplassen og lemper over noen rør til deg.Det er 12AX 7 rør
O
Det er super kultJeg jobber i fra 12 til 20 i morgen. Vi kan ta det på torsdag om det passer deg?bare stikk innom imorgen, så kommer jeg opp til parkeringsplassen og lemper over noen rør til deg.
tar det på messenger.
Ja jeg har det men den står på null ja. Har testet en annen spiller også,en sansui XP 99 samme der.Dumt innspill men er det balansekontroll på forsterkeren? Står den i "0"?
Nei det har jeg ikke gjort ennå,litt styr og bytte rør i denBytte om rørene for å teste?
Da kommer vel ordtaket til sin rett, husk å snu i tideKjedelig med rør som bukker under.. Men du evo.. Jeg husker da tydelig at en viss fyr, for noen år siden, sa at han ikke likte rør.. Da hadde du Accuphase.. Hva skjedde? Eller har du glemt deg bort?
Ja, det er uunngåelig dessverre. Tipper jeg går på en større smell om ikke så alt for lenge.Jeg holder meg helst unna rør men går på en smell en gang i blandt
O
Eller vi kan snu det"Fortrekker du SS, så har du helt enkelt ikke bra nok rørutstyr"
- HFS-bruker.
Er i grunnen litt enig med Gunner hmm hva sa jeg nå"Fortrekker du SS, så har du helt enkelt ikke bra nok rørutstyr"
- HFS-bruker.