nja, vi fÄr se..Ikke noe klasse D inn her gittmen takk
O
Hva har du utsatt bÄten for slags missbruk siden den trenger TLC?
nja, vi fÄr se..Ikke noe klasse D inn her gittmen takk
O
Ikke missbruk men bruknja, vi fÄr se..
Hva har du utsatt bÄten for slags missbruk siden den trenger TLC?
Ja det som brukes det slites.. og bÄt er ikke akkurat det billigste Ä styre med kontra mange andre hobbyerIkke missbruk men bruk
Den er stygg i skrogsidene og trenger nytt glass i vindskjermen. Pluss litt ting her og der.
O
Ja han skulle kansje ha nedgradert til klasse D motorer i bÄten..?Jeg lurer pÄ noe Kaptein Vom ? Er det noen pÄ baatplassen.no som har nedgradert bÄten, motor etc til fordel for steroien?
Tviler jeg pÄJeg lurer pÄ noe Kaptein Vom ? Er det noen pÄ baatplassen.no som har nedgradert bÄten, motor etc til fordel for steroien?
Nydelig skute var pent med rÞde siderLurer litt pÄ Ä bytte farge pÄ den Vis vedlegget 651608
Skal ikke se bort i fra at det blir en oppgradering i fra McIntosk.Jeg tenker, hvis du koser seg sÄ jÊvli pÄ sjÞen, hvorfor ha sÄ kraftige motorer? Hvorfor ha det sÄ travelt? Hva med Ärer?
Nei, jeg er ikke fornÊrmet pga av salg av Mc, det visste vi kom fÞr eller fÞr det. Jeg er fornÊrmet pÄ vegne av alle dine audiofile brÞdre som fÞlger deg her inne? Denne nedprioriteringen er virkelig et ballespark!
Har Denon og Roksan Radius.Er ikke helt oppdatert men har du solgt snurrene dine og har bare Denon spilleren igjen?
mvh
Aha hvordan er du fornĂžyd med Denon spilleren? Den er iallefall lekkerHar Denon og Roksan Radius.
HÞrte Diablo pÄ gryphon hÞyttalere hos OHC for noen Är siden,husker den som en dynamik bombe.HÞrte en Gryphon integrert med Dali Grand hÞyttalere hos Hifiklubben pÄ Grensen for maaaaange Är siden. Kilde er ukjent.
Jeg ble sittende lenge i lyttestolen kan jeg huske
Fortsatt god sommer!
Takk for detNydelig skute EVO , selv om jeg er lysÄr unna med min skarve 27fot halvplanende turbÄt sÞrlands bygd pÄ det glade 80 tall , sÄ har den klart Ä gjÞre stygge innhogg i sparekontoen denne sesongen.....
Barbert bort litt ja,men kommer sterkere tilbakeSkal si du har barbert oppsettet ditt Ove Du har riktig fÄtt solgt unna
Er visst sent pÄ natten dette men fÄr ikke sove
mvh
HÄper virkelig det men det nye spiller sikkert som en drÞm Har du fÄtt tilbake SUTen? takk for lÄnet iallefallBarbert bort litt ja,men kommer sterkere tilbake
O
Ikke kommet noen SUTHÄper virkelig det men det nye spiller sikkert som en drÞm Har du fÄtt tilbake SUTen? takk for lÄnet iallefall
mvh
ja det blir veldig spennendeIkke kommet noen SUT
Diablo kommer neste uke,den blir artig Ă„ hĂžre i eget oppsett
O
Jeg ogsÄ,funket fint med Cadenza BlackSynes den spilleren er dritkul jeg Ove!
Det er du ikke alene om Ă„ synes Skal jeg en gang ha spiller nr 2 blir det en slik enSynes den spilleren er dritkul jeg Ove!
Sjekket det og den gÄr litt for fort faktisksetter jeg den pÄ 33-03 gÄr den presis pÄ 33:33Ser du er forsiktig med «gassen» pÄ Denon (33.00)
fornuftig.. da er sangene fortere ferdig og du kan dra til bÄten..Sjekket det og den gÄr litt for fort faktisksetter jeg den pÄ 33-03 gÄr den presis pÄ 33:33
O
Hvilken skandale!Sjekket det og den gÄr litt for fort faktisksetter jeg den pÄ 33-03 gÄr den presis pÄ 33:33
O
Mobilapp ja,ligger pÄ en gommi matteHva mÄler du farten med? Mobilapp eller stroboskop? Stoler mer pÄ Denon sin interne enn en app
Skal ikke undervurdere en velbygget vintage spillerJeg ogsÄ,funket fint med Cadenza Black
O