Evo III
Hertugen
Det er sant,har ikke noen forsterker i toppklassen her nå men dette lover godt .Skal ikke undervurdere en velbygget vintage spiller
O
Det er sant,har ikke noen forsterker i toppklassen her nå men dette lover godt .Skal ikke undervurdere en velbygget vintage spiller
Tar du høyde for "pickup drag"?Sjekket det og den går litt for fort faktisksetter jeg den på 33-03 går den presis på 33:33
O
Takk,gleder meg til den kommerJa her må man som vanlig følge godt med for å henge med i svingene! Gratulerer med ny forsterker
TakkisGrattis med ny riaa Fin-fin sak det der.
Båter er akkurat som strippere. De funker, helt til du slutter å kaste penger på de...Ja det som brukes det slites.. og båt er ikke akkurat det billigste å styre med kontra mange andre hobbyer
TakkGratulerer! Venter i spenning på lytteinntrykk når ampen er i hus.
God morgen MGod morgen Ove blir spennende dette.
Har du fått pakke fra meg eller er den enda på tur rundt i norge?
mvh
Det var godt å høre tusen takk for lånetGod morgen M
Pakke i fra deg lå i postkassa da vi kom hjem i går
O
Bare hyggDet var godt å høre tusen takk for lånet
mvh
Omtrent som McIntosh var 2 små 100 wattereNesten så jeg ønsker å gå tilbake til passive høyttalere når jeg ser den der. Gratulerer! Hvordan låter det?
Takk takkGratulerer med ny forsterker.
Var mcintosh så oppblåst og oppskrytt?Omtrent som McIntosh var 2 små 100 wattere
Dette er helt annen lyd,kontant,dypbass,luftig,detaljert.
O
Virker litt pusslete i forhold ja. McIntosh låt bra det men dette låter på en helt annen måte. Dette låter som jeg trodde Mc 601 skulle låte,tøft med en dyp hard bass. Første inntrykket kan ikke gjøres om og sånn er det bare.Var mcintosh så oppblåst og oppskrytt?
Takk M blir nok det en liten stundGratulerer Ove moro dette og håper du blir fornøyd
mvh
Takk for det BBGrattis med ny forsterker og effektiv forenkling av anlegget. Man blir ganske fort lei av den svulstige Mcintosh signaturen
Virker litt pusslete i forhold ja. McIntosh låt bra det men dette låter på en helt annen måte. Dette låter som jeg trodde Mc 601 skulle låte,tøft med en dyp hard bass. Første inntrykket kan ikke gjøres om og sånn er det bare.
O
TakkGrattis! Enjoy Men, trodde du ikke hadde tid til haifai og var opptatt med å lufte bikkja eller båten
Takk takk ramagrattis, mister.
Takk,virker sånn. Må høre noen timer tilGratulerer... Bedre match for deg ifht forgjengeren? Ser bra ut, sailor boy