motoren
Æresmedlem
Javel ja, så det er slik det erJoda Motoren Denonen er bra den,men det er en tilflyttet Bergenser som maser om å kjøpe den
O
mvh
Javel ja, så det er slik det erJoda Motoren Denonen er bra den,men det er en tilflyttet Bergenser som maser om å kjøpe den
O
Jeg er jo så hyggelig at jeg ikke kan si neiJavel ja, så det er slik det er
mvh
Dere altså - for at ikke byttefrekvensen i nabolaget skal gå helt av skaftet blir jeg jo nødt til å tviholde på alt jeg har , og spille på det til det slites ut.Joda Motoren Denonen er bra den,men det er en tilflyttet Bergenser som maser om å kjøpe den
O
De har jeg alltid hatt lyst til å høre er glad i glassmangler bare waterfall høyttalere nå, evo.
Han er vel ikke så begeistret for å bli kalt en Bergenser? Selv om han nok har ett hemmelig ønske om å bli en Bergenser.Joda Motoren Denonen er bra den,men det er en tilflyttet Bergenser som maser om å kjøpe den
O
De har jeg alltid hatt lyst til å høre er glad i glass
mvh
......som bare må kables opp med hyssinger fra Crystle Cablemangler bare waterfall høyttalere nå, evo.
Joda Motoren Denonen er bra den,men det er en tilflyttet Bergenser som maser om å kjøpe den
O
Hadde vært mer bekymret for å blitt kalt bergenserEr å spørre pent 85-100 ganger å mase å nå ja... makan....
Den er grei nok,men Kinki og LM dacen er snappet mere oppløst du klarer deg uten ekstern dac en stundmen jeg må nok gå opp til T2Hvor bra er DACen i D2 sammenlignet med outboard DACer?
Hva synes du, O? Du har sikkert prøvd? I tilfelle, hva er det som er blitt sammenlignet?
Særlig !
Skal vi starte et lite veddemål på om han rekker å tenke det før han bytter?Vis du liker lyden i Gryphon og regner med at den blir stående litt lenger en 45 minutter så har du jo mulighet til og sette in DAC kort eventuelt Riia kort.
En boks mindre og færre kabler "rydder" opp
Er det noe du eventuelt vurderer ?
Mvh: Espen L
Du tenker på bytte ja?Jeg tenker på det
O
OSlitan
Er en annen som også gleder seg til å få »ny» spiller på plass hører jeg rykter om
På en annen side så er det på forsterker siden som og ha byttet en slapp 350 V8 med en Hemi 600hk i en Camaro. På vinyl siden ble det litt trist men jeg kan leve med det en stund.Nedgraderingen vil ingen ende ta...
Ja, hold hodet høyt! Det er i motbakke det går oppover!På en annen side så er det på forsterker siden som og ha byttet en slapp 350 V8 med en Hemi 600hk i en Camaro.
Du er innhabilJa, hold hodet høyt! Det er i motbakke det går oppover!
Ja slappe å kjedelige 350'ere er ikke noe for pedante italienske saker..På en annen side så er det på forsterker siden som og ha byttet en slapp 350 V8 med en Hemi 600hk i en Camaro. På vinyl siden ble det litt trist men jeg kan leve med det en stund.
O
Hvor trist er det på vinylsiden? Du har gått fra Roksan Xerxes til Radius ikke sant? Vinyl er vel det område innen hifi hvor jeg synes det er størst sammenheng mellom pris og ytelse. Interessant å høre hvor stor forskjell du opplever på en drøy halvering av pris innenfor samme produsent.På en annen side så er det på forsterker siden som og ha byttet en slapp 350 V8 med en Hemi 600hk i en Camaro. På vinyl siden ble det litt trist men jeg kan leve med det en stund.
O
Ja, og skal vi være ærlige, så har jeg egentlig ikke greie på dette hifistyret. Har prøvd å trene opp et gulløre, men merker jeg ikke helt har det fokuset som kreves.Du er innhabil
O
Delvis uenig. Dyre platespillere spiller stort sett mye bedre enn billige. Enkelt og greit.Hvor trist er det på vinylsiden? Du har gått fra Roksan Xerxes til Radius ikke sant? Vinyl er vel det område innen hifi hvor jeg synes det er størst sammenheng mellom pris og ytelse. Interessant å høre hvor stor forskjell du opplever på en drøy halvering av pris innenfor samme produsent.
Og jeg føler jeg må leve opp til forventningene, en furtende fanboy! Faktumet er at du har 500 gamp til rådighet i Gryphonen, så kan ikke si du gjorde et dårlig bytte, snarere tvert i mot. Men dette platespiller opplegget ditt derimot!Skal jeg være dønn ærlig!
på forsterker siden så savner jeg ikke så mye kontra McIntosh,litt i stereo perspektivet og mellombassen. Oppløsnig detaljer og dypbass fikk jeg omtrent det samme. Kred i stereomiljøet fikk jeg mindre av. På vinyl siden så er vel RIAA nå der det butter føler jeg men det kan gjøres noe med. Trives jeg med lyden? Ja det gjør jeg jeg er på såpass av et nivå på forsterker/høyttaler siden at jeg ikke har noe og skamme meg over, nedgraderingen var kun for å putte penger inn i båten. Når det er bedre tider til å ta ut av fondet så er det nok noe som blir oppgradert igjen,McIntosh står på lista da jeg likte den lyden jeg hadde med det.
O