sundkoien
Hi-Fi freak
Pass på at han ikke gnager på italiensk lær..Da er han i hus,en aktiv liten røver Vis vedlegget 670799
M
Pass på at han ikke gnager på italiensk lær..Da er han i hus,en aktiv liten røver Vis vedlegget 670799
Det hadde vært krisePass på at han ikke gnager på italiensk lær..
M
Hilste på han på forrige søndag. Sosial og trygg.Da er han i hus,en aktiv liten røver Vis vedlegget 670799
Så artig,ja han er ganske så trygg her alleredeHilste på han på forrige søndag. Sosial og trygg.
Trygve
Takk for det,grammoDet skjer alltid noe i denne tråden. Gratulerer så mye herfra også.
Takk for detGratulerer med vovsen Ove, kanskje den eneste nyanskaffelsen som er fredet for oppgraderings spøkelset...
Takk,CashMøtte en Tervuren valp på skogstur for noen uker siden nydelig bikkje.
Grattis
TakkTT, hyggelig at du titter innomGratulerer så mye med nytt familiemedlem. Så flott og herlig hund!
Da blir den ikke stort eldreNå blir det spennende å se når han løfter foten og skal markere både sonus og EC som sitt..
Nei, FenderLeo? Er ikke det katte?
Jeg ville kalle han Luftvoffen men fikk ikke gjennomslag på det gittNei, Fender
Gratulerer med flott vov-vov. Belgisk Teuvuren er på topp 3 lista om jeg skulle vurdert hund.
Du får puse på den når du skal trene innkalling.. . Men Luftvoffen var smått genialt navn..Jeg ville kalle han Luftvoffen men fikk ikke gjennomslag på det gitt
O
52000:- på Ebay.God morgen O ser du er på jakt etter Sansui amp, hva skal du med den?
mvh
Ikke amp men preamp,vesentlig forskjell min vennGod morgen O ser du er på jakt etter Sansui amp, hva skal du med den?
mvh
Tror jeg må døpe han om til terrorvoffen,makan til lite bøllefrø .Du får puse på den når du skal trene innkalling.. . Men Luftvoffen var smått genialt navn..
Aha var litt raskt ute der Stadig noe nytt på gangIkke amp men preamp,vesentlig forskjell min venn
O
Det er utrolig kvikke hunder Hi-END hund det der.... Hund og hifi er jo helt fantastisk.Tror jeg må døpe han om til terrorvoffen,makan til lite bøllefrø .
O
De virker ganske kvikke ja,fant fort ut hvor det gjorde vondest å bite megDet er utrolig kvikke hunder Hi-END hund det der.... Hund og hifi er jo helt fantastisk. Vis vedlegget 670940
Det tror jeg ikke det er NOEN SOM HELST fare for!Pass på at han ikke gnager på italiensk lær..
M
Kjenner jeg har lyst på en tur kamerat igjen i disse tider jeg også når jeg ser bilder som her (har hatt Golden & Flatcoated för) men håpløse arbeidstider gjør det umulig!Takk takk
O