Har A New World Record som beste ELO album med Out of the Blue som god nr 2Beste ELO albumet? Vis vedlegget 671274
Nostalgisk FrankMange Är siden jeg har hÞrt tror jeg, hÞrte mye pÄ det i mine yngre dager men det treffer ikke sÄ mye i dag
mvh
Joda ser den Da setter jeg pÄ Deep Purple og reiser i tidNostalgisk Frank
O
Dette blir spennende Ove Gleder meg pÄ dine vegneI dag eller i morgen
O
I min bok - jaBeste ELO albumet?
Blir spennende Ä se hva du har gÄtt for denne gangenDa fÄr jeg prÞve Ä komme meg ut og hente Platespilleren da
O
Pga ryggen sÄ blir den hentet av min gode venn "klokkeren" Det blir 3 kolli vinyl snurrerierDa fÄr jeg prÞve Ä komme meg ut og hente Platespilleren da
O
JÞssPga ryggen sÄ blir den hentet av min gode venn "klokkeren" Det blir 3 kolli vinyl snurrerier
O
Set det ja gratulerer med flott snurre, det var det jeg tenkte dukket opp men vet ikke helt hvorfor
Det er ikke rama sin gamle
NÄja - hadde ikke satt penger pÄ det akkuratNÄr har du spiller til jul.... Minst!
Takk,det er en V jaImponerende at det tydeligvis er utrolig god tilgjengelighet pÄ disse spillerne.
Til og med en SME arm. SĂ„ ikke hvilken. Er det en V?
Grattis nok en gang. NĂ„r har du spiller til jul.... Minst!
Ja noen uker holder den velJa den snurra der bĂžr vel holde en stund, selv for Evo. Blir ikke sĂŠrlig bedre enn den.
Den er rett og slett lekker, veldig!MÄ fÄ pÄ PU men det manglet protractor i esken sÄ det fÄr vente. Vis vedlegget 671699
Takk soundscapede er fine ja. Ikke min drĂžmme spiller men fin nok.Grattis - meget kul spiller det der !