motoren
Æresmedlem
Så bra da har du funnet roen for en liten stund iallefallJa det gjør vel det
O
mvh
Så bra da har du funnet roen for en liten stund iallefallJa det gjør vel det
O
Ja en liten stundSå bra da har du funnet roen for en liten stund iallefall
mvh
Du virker ikke helt overbevist (enda)^Den spiller da musikk i det minste.
Med nyvasket Roxy Music "Avalon" så svinger dette godt,SME V virker for meg ikke så sprudlende som SME309 men mere dannet på en måte. Klart det er en helt annen ro i lydbildet med RX 1500 enn Roksan Radius, nå har jeg ikke silicon i armbadet på den ennå så det blir artig å høre om det har noe forseg også. Men RX 1500,SME V, Ortofon Cadenza Black er en fin kombo i mine ører.
O
Du virker ikke helt overbevist (enda)
[/QUOTE
Ikke 100% nei.
Det var mere jakten på en micro som var gøy. Nå som den står her så er det litt sånn Hva nå a? Det har jo vært en før . Så her står den litt skjult inne i nisjen hos andre så står oppsettene mere synelig. Klart den låter jo meget bra det er ikke det men,det er det med men da.
O
Det kan lett løses ved at den blir sendt til det kalde nord. Da jeg virkelig er i godlynnet i dag kan jeg til og med motta den vederlagsfritt.Ikke 100% nei.
Det var mere jakten på en micro som var gøy. Nå som den står her så er det litt sånn Hva nå a? Det har jo vært en før . Så her står den litt skjult inne i nisjen hos andre så står oppsettene mere synelig. Klart den låter jo meget bra det er ikke det men,det er det med men da.
Grattis med flott spiller, men slik du beskrev lytteopplevelsen er det vel kanskje ikke demping av resonanser du er ute etter?Nå med silicon i badet,ikke fått hørt noe ennå Vis vedlegget 672168
Takk, skal nok få den til å spilleGratulerer med en av de flotteste platespillere jeg vet om. Ville nok eksperimentert med pickuper før jeg hadde sendt spiller eller arm på dør.
Arnen blir nok ikke solgt med det førsteJeg kan ha behov for en SME V, så bare si fra om du vil selge
Ja og i det hadde jeg klart meg uten en seier^ Ja, nå har vi jo tom slått Bergen så det holder.
Armbad, ja. Hvis du får tak i silikon, så si fra hvor og hvordan. Jeg har gått tom på min SME V.^Den spiller da musikk i det minste.
Med nyvasket Roxy Music "Avalon" så svinger dette godt,SME V virker for meg ikke så sprudlende som SME309 men mere dannet på en måte. Klart det er en helt annen ro i lydbildet med RX 1500 enn Roksan Radius, nå har jeg ikke silicon i armbadet på den ennå så det blir artig å høre om det har noe forseg også. Men RX 1500,SME V, Ortofon Cadenza Black er en fin kombo i mine ører.
O
Sender deg PM litt senere i dagArmbad, ja. Hvis du får tak i silikon, så si fra hvor og hvordan. Jeg har gått tom på min SME V.
mvh
Håpefull
Ja den er bøsSkikkelig tøff spiller som vekker vil ha følelsen - og jeg som nesten ikke spiller vinyl en gang....
Jeg har 4 utgaver av den og JPN er desidert bestHvordan er den Jpn-pressingen vs original/europeisk?
joda, er jo det!Det er jo det som er gøy
O
Det er nok de som mener min smak i platespillere er litt pussigTøft bilde! Synes egentlig ikke det har vært så mye rart innom deg. Byttetakten er selvfølgelig annerledes enn for de fleste, men whatever rocks your boat