Ha-ha, ja den bør byttes ut med live skiva til Melody Gardot snarest, så har man i det minste en flott rumpe å se på.Blokkene ble lekkert plassert, men jeg er litt bekymret over at du sitter og ser på manne-ræven på det miderste coveret til høyre. Det får da være måte på gruff en kaffekopp skal kurere!
Tar det til vurderingBlokkene ble lekkert plassert, men jeg er litt bekymret over at du sitter og ser på manne-ræven på det miderste coveret til høyre. Det får da være måte på gruff en kaffekopp skal kurere!
Ved Store Manitu, jaggu har du rett, Skarpøyde Ørn! Selv trodde jeg at det var to albuer mot hverandre. Jaja, kommer helt klart an på øyet som ser, og hva hjernen er vant til å bearbeide borte i D-buktaBlokkene ble lekkert plassert, men jeg er litt bekymret over at du sitter og ser på manne-ræven på det miderste coveret til høyre. Det får da være måte på gruff en kaffekopp skal kurere!
Jepp - dønn nude der . Men ikke akkurat så veldig påkledd på The Absence heller - spesielt ikke på bildeserien som ble tatt i forbindelsen med smykkekolleksjonen hun var "kledd" med.Ha-ha, ja den bør byttes ut med live skiva til Melody Gardot snarest, så har man i det minste en flott rumpe å se på.
Han har kommet langt, Hertugen. Franske på C!!Spesielt å sitter her og tvinge ned sin Crianza, mens hertuger mesker seg med Chateauneuf de Pape. For oss i den lavere klasse blir det litt som å se The Crown. Et ydmykt ønske for oss som kun får et visuelt glimt av storhet er at det fremover varieres med Brunello, Barolo, Burgund og noen gysere fra Ribera del Duero
Rutinert!Han har kommet langt, Hertugen. Franske på C!!
Jeg kom til italienere på B og kom meg liksom ikke videre
Kun i den ene stuenJøssenavn, har du sluppet ned i stuen! Your lucky day! Kjenner det hadde gjort seg med en biff nå
Men høyre og venstre er ikke lett å få til, uavhengig av vin, Thousand Island eller levende lys ... Kos deg med maten evo, den er nok fortjent. Julerush på "Enklere liv" er ingen spøk, men det takler du helt topp vil jeg troMåtte jo ha en papp til denne matenførsteklasses biff Vis vedlegget 676821
Så godt ut Ove kos deg med maten og god helgMåtte jo ha en papp til denne matenførsteklasses biff Vis vedlegget 676821
Er venstrehendtMen høyre og venstre er ikke lett å få til, uavhengig av vin, Thousand Island eller levende lys ... Kos deg med maten evo, den er nok fortjent. Julerush på "Enklere liv" er ingen spøk, men det takler du helt topp vil jeg tro
Flink du JorwedHan har kommet langt, Hertugen. Franske på C!!
Jeg kom til italienere på B og kom meg liksom ikke videre
Se #17252Hvordan går det med hunden?
Det går fint med denmen litt av en energi bombe det der. De er lette å trene opp han sitter og ligger på komando men er ikke så lett å kalle inn ennåhar han først satt seg noe i hodet han skal løpe etter er det helt natta oppi der. Men det kommer seg dag for dag.Hvordan går det med hunden?
Se #17252
Så de ja,men det får vente litt gittAW-180 på finn.no! Til og med oppgradert av Abrahamsen. To monoblokker pr side er bare sååååå mye bedre enn en ifølge ryktet på gata. Førjulsgave fra far til far?
Det blir nok noe i den duren ja.Synes fortsatt aw400 eller 600 er veien å gå om du trenger mer.
Mye glede i den lille karen her. Men han er litt av en energiklump som krever litt jobb.Skulle vært hundeelsker...