motoren
Æresmedlem
Krysser fingrene Ove tenker det blir en lang helgTiden vil vise det,men leser mye godt om 4.8 kontra de som kom før. Den skal i det minste få en kjangs til å vise om den duger før den ryker på dør.
O
mvh
Krysser fingrene Ove tenker det blir en lang helgTiden vil vise det,men leser mye godt om 4.8 kontra de som kom før. Den skal i det minste få en kjangs til å vise om den duger før den ryker på dør.
O
Neida det går fint,skal ned å jobbe på båten.Krysser fingrene Ove tenker det blir en lang helg
mvh
Jeg har hatt EC 4.8. Eiergleden var skyhøy, helt til jeg testet den i stuen mot en annen preamp. Selvfølgelig er ikke 4.8 en dårlig preamp, men jeg tror ikke den får et veldig langt liv hos deg........noe forsovet ikke verdens beste preamp hadde fått hellerTiden vil vise det,men leser mye godt om 4.8 kontra de som kom før. Den skal i det minste få en kjangs til å vise om den duger før den ryker på dør.
O
Takk for at du regner på paraden min før den har startetJeg har hatt EC 4.8. Eiergleden var skyhøy, helt til jeg testet den i stuen mot en annen preamp. Selvfølgelig er ikke 4.8 en dårlig preamp, men jeg tror ikke den får et veldig langt liv hos deg........noe forsovet ikke verdens beste preamp hadde fått heller
Hehe, nevnte jeg at den jeg testet den opp mot var Karan som du har hatt dine synspunkt på Men, gratulerer, ingen tvil om at oppsettet er riktig så lekkertTakk for at du regner på paraden min før den har startet
Det holder det, sa brura.Fikk 3min med den før jobb
Hehe,jeg har vel det.Hehe, nevnte jeg at den jeg testet den opp mot var Karan som du har hatt dine synspunkt på Men, gratulerer, ingen tvil om at oppsettet er riktig så lekkert
CD spiller jeg ikke så det er bortkasta penger,streamer har jeg så jeg klarer meg, AW 400 ? Neeeee. Kan jo ikke ødsle penger i hikk å hyDu trenger mer fra companiet. CD spellær, streamer, aw400. Skal du selge aw180?
Må ikke "disse" CD spilleren demmes EvoCD spiller jeg ikke så det er bortkasta penger,streamer har jeg så jeg klarer meg, AW 400 ? Neeeee. Kan jo ikke ødsle penger i hikk å hy
O
Jeg vet spillerene er gode,men den blir ikke brukt så det er litt bortkastet her.Ser penere ut
Må ikke "disse" CD spilleren demmes Evo
Den kjenner jeg godt etter å ha hatt den faktisk i 2 omganger!
Kanskje det mest "suksessfylte" de har laget ?
Har riktignok ikke hørt den helt siste utgaven etter at de byttet dac+ litt andre ting! men tipper den holder et bra nivå!
En lekkerbisk og se på er den også
Ha uansett en strålende helg med eller uten sølv skiver Evo
Mvh: Espen L
Synergi skal man aldri "kødde" medVinyl låter jo sletts ikke galt med 4.8 her. Jeg må nok ha meg en dac ettervært da jeg ble litt bortskjemt med AMR.
Etter alle domedags profetene her inne så var det med skrekk blandet fryd jeg koblet opp 4.8men dette låter da ikke galt i det hele tatt.
O Vis vedlegget 678540
Det går veldig bra med den,noe slankere bass enn med AMR som pre men det kan nok reddes inn med en ny dac.Så godt ut Ove kos deg i hulen og blir spennende å høre hvordan det går med den nye preampen
mvh
Blir vel en EC dacSå, da kan vi begynne jakten på en bøøøøs dac? Men ikke en EC dac?
Edit: Eller kanskje oppgradere Lumin?
Grattis med ny biff.
Hertugens veier er uransakelige . Hadde ikke sett for meg en full Electrocompaniet line-up å loftet (Uten at det er noe galt med det altså.)Blir vel en EC dac
O
God kveld ja.God kveld buddy hvordan går det med den nye preen? har du den enda?
mvh
Tilbake med Accu kanskje? Eller ARC?God kveld ja.
Ja pre står her ennå den ryker nok ut igjen med tid og stunder men da med alt av elcomp. Savner VU metere i benken her.
O
ARC kommer ikke tilbake,ikke Accuphase heller. Men Luxman derimot kan nok få innpass igjen.Tilbake med Accu kanskje? Eller ARC?
mvh
Såpass, ja det er jo virkelig gode produkter og pent er det også, uten tvilARC kommer ikke tilbake,ikke Accuphase heller. Men Luxman derimot kan nok få innpass igjen.
O
Skjer nok ikke noe før etter jul uansett. MB 450’n blir solgt samt en Trans Am jeg har stående på lager i deler blir også solgt. Får aldri ut fingeren på Trans Amen så like greit å selge den,litt synd da den er sandblåst med nye dekaler og motor. Men sånn er livetLuxman er oppskrytt. Holder max to uker i stalledrengens kammer..
Du har tenkt å legge litt penger i båten ser jeg, eller?Skjer nok ikke noe før etter jul uansett. MB 450’n blir solgt samt en Trans Am jeg har stående på lager i deler blir også solgt. Får aldri ut fingeren på Trans Amen så like greit å selge den,litt synd da den er sandblåst med nye dekaler og motor. Men sånn er livet Vis vedlegget 679421
Det er da ikke VU metere,det burde da du vite
Nei i hifi denne gangen.Du har tenkt å legge litt penger i båten ser jeg, eller?
mvh
Eeeeee,nei takk.Så mye som du flytter rundt på ting synes jeg du bør begynne se på pro utstyr. De er ment å pakkes opp og ned konstant og tåler en trøkk.