Sånn er livet karmisSynd du ikke hadde slike lyster da jeg «ga bort» mine Karan amper
jaja, bare ikke skrap den opp på toppen nå da! Makan!
Du fjompen!jaja, bare ikke skrap den opp på toppen nå da! Makan!
Såså.selektiv hukommelse Ove?Du fjompen!
Jeg gør da ikke slikt jeg,eneste jeg kjenner som kommer på besøk til noen og herper ting er DEG!.
O
Ikke som jeg kan(eller vil) huskeSåså. Vi har vel herpa en og annen ting vi også Ove?
Altid hadt detSåså.selektiv hukommelse Ove?
Tror kanskje fokuset på klasse A ble for stort med accuphase... Men det er min mening da. . Nå er mannen på klasse ab(selv om jeg tror EC kjører endel klasse A før de switcher?!), uten uv meter, så da er det håp . Mannen er rebelskLitt overrasket over å se at Accuphase er byttet ut. Ser du nå har skaffet deg EC og da de som gir meg lyst på følelsen. Mye mulig for disse var uoppnåelige sikleobjekt i min tidlige hifi interesse.
Den er så bra
Tullipaner...Tresko og vindmøller ja..
Spennende Ove blir jule kvelden en gang til hos deg.Terje(Audioaktøren) kommer med denne i kveldtommel opp for god service. Vis vedlegget 685368
Takk det samme Frank.Spennende Ove blir jule kvelden en gang til hos deg.
Ha en fortsatt fin romjul
mvh
Det er et enkelt svar på detBlir spennende med Prima Luna pre.
Du hadde jo tidligere en PS audio pre - artig å høre dine sammenligninger mellom disse to. Fikk ikke helt med meg hva som gjorde at du byttet ut PS?
Det er mat..Tullipaner...
Jada den spiller,rett ut av esken så låter dette braSå bra ut i hylla , så da spørres det - Spiller den ?
Takk,Tommy.Gratulerer med ny pre amp blir vel blokker med rør snart?
Famous last words!Takk,Tommy.
Det tror jeg nok ikke blir noe av med det første.
O
TakkFamous last words!
Gratulerer med finfin pre!
Takkis jorgeGrattis med fin pre!