Evo III
Hertugen
Dæven døtte for en prisIkke jeg, men vil tro at noen andre napper?
Vis vedlegget 704186
Dæven døtte for en prisIkke jeg, men vil tro at noen andre napper?
Vis vedlegget 704186
Et parr biskop tiere har du råd tilsamlet på seg mange kostbare pressinger, godeste hertug.
prisen på speaker's corner "crime of the century" holdt meg våken i natt.
snakk om århundrets forbrytelse!
jamen faen heller, da.
til den prisen kan du jo kjøpe hele pink floyd-katalogen, og da tenker jeg ikke bare på skivene, men rettighetene!
[/QUOTE)
Da snakker vi hertug tiere da
Me - helt til jeg så prisindikasjonene.Rydder i platene,noen som liker Styx? Uåpnet! Vis vedlegget 704164
Hmmm, jo takk; en kompis ville byttelåne kverner med meg for en tid tilbake, greit nok.Du vet at Jørgen allerede har solgt den han lånte hos deg?
Ikke mye til kompis altså...Hmmm, jo takk; en kompis ville byttelåne kverner med meg for en tid tilbake, greit nok.
- men noen uker senere var spilleren min solgt gitt, så da ble det visst et bytte da (som jeg kom meget dårlig ut av... )
/Morten
jeg skal ikke ha sånne priserMe - helt til jeg så prisindikasjonene.
Da får nok den ordinære pressingen duge.
DDX 1500 har byttet adresse ja.Skal du beholde den snurra Ove? eller går du snart tilbake til din egen
Kos deg i hulen
mvh
Det er 180gr,har mofi også men den er uåpnetDonald Homoen på en vanlig langspelplate Trodde hertugen bare snurret snobbeutgaver
Liker du DD spilleren bedre med andre ord? Blitt voksen OveDDX 1500 har byttet adresse ja.
O
Ja jeg gjør det,mere snert i den,går gjevnt hele tiden.Liker du DD spilleren bedre med andre ord? Blitt voksen Ove
mvh
Ja, noe annet skulle tatt seg ut!Det er 180gr,har mofi også men den er uåpnet
Kan godt tenke meg at det er mer snert, det er litt av DD spilleres styrkeJa jeg gjør det,mere snert i den,går gjevnt hele tiden.
Takk daKan godt tenke meg at det er mer snert, det er litt av DD spilleres styrke
Grattis med bytte
mvh
Kan legge ut MoFi for deg jeg. Min er åpnet. Ha en super helgDet er 180gr,har mofi også men den er uåpnet
Du kan gjerne få kjøpe den.siden det er deg skal du få den for 3500kr(ikke bilde av min)Ja, noe annet skulle tatt seg ut!
Dæven døtteKan legge ut MoFi for deg jeg. Min er åpnet. Ha en super helg Vis vedlegget 704710
Fristende, men dyr whisky passer meg bedre enn Homoen Får nøye meg med en billigutgave og noe andre greier med mannenDu kan gjerne få kjøpe den.siden det er deg skal du få den for 3500kr Vis vedlegget 704711
Pilsen kan aldri bli for kald ikke spriten hellerEtter ca tre album må vel pilsen være kald nok vel? Noe annet skulle vel tilsi dårlig planlegging?
Har ikke sjekket denmå få sjekket hue til ukaEtter ca tre album må vel pilsen være kald nok vel? Noe annet skulle vel tilsi dårlig planlegging?
Dærskarn det var hyggelig av degSitter og funderer litt. Det er ett eller annet som manglet på armen på den nye spilleren. Et eller annet i messing tror jeg.
Jeg mener jeg kan få til en såpass god deal på en som matcher perfekt, så vi kan bytte likt
Gratulerer med nydelig DD spiller
Vis vedlegget 704734
Mao - du er ikke spes glad i brennevinPilsen kan aldri bli for kald ikke spriten heller
mvh
Ikke kjøre så hardt at pu ryker nå da! Go helgBle litt for rolig her oppe Vis vedlegget 704740
Håper den tåler såpassgod helg,JorgeIkke kjøre så hardt at pu ryker nå da! Go helg
Den her har du vel på inngående??
Pink Floyd - Live At Knebworth 1990 (Vinyl)
The concert was part of the star-studded 1990 Silver Clef Winners performance at Knebworth House, Hertfordshire, headlined by Pink Floyd.
Pink Floyd - David Gilmour, Nick Mason and Richard Wright - were joined on stage by members of their touring band including Guy Pratt, Jon Carin, Tim Renwick and Gary Wallis. Backing vocals came from Durga McBroom, Sam Brown and her mother Vicki, and (original The Great Gig In The Sky vocalist) Clare Torry. Pink Floyd also welcomed guest musicians including sax player Candy Dulfer and keyboard player and composer Michael Kamen. David Gilmour and Andy Jackson have remixed the audio from this iconic concert featuring all seven tracks performed on the day, and the album features new artwork shot by Floyd collaborator Aubrey 'Po' Powell of Hipgnosis and designed by Peter Curzon of Storm Studios. The concert, previously unreleased until it appeared on 2019's Later Years box set, is now available as CD or double Vinyl set for the first time as a stand-alone album.
mvh