Høyttalere har jeg ikke noe sug etter å bytte ut.Du har hatt bra utbyttingsfrekvens i den siste tiden, å har vel høstet mye erfaring på hvordan de forskjellige produsentene har hver sin lydsignatur.
Dine SF har stått støtt i lang tid, regner med at kløen etter å teste noen andre høyttalere må begynne å melde sin adkomst?
Ja det stemmer,en god kombo detEr det Luxman Pre, med PS Audio effektforsterkere du hadde?
Ja faen. Står midt i oppussing! Stå ute på et million kvm folketomt lager for å kjøpe plank kan jeg drite i, men om jeg vil ha en jævla tættiss.....Denne jævla pesten ødelegger mye
Alt er jo stengt,ingen deler til værken bil eller båt. Nå håper jeg det løssner snart så ting kommer på stell ! Vis vedlegget 706623
"No ser eg atter slike fjell og dalar" haha, har tatt noen runder, men nå er det norsk forsterkeri som spiller her igjen.Høyttalere har jeg ikke noe sug etter å bytte ut.
Men en ting har jeg lært! Det er mye lyd som tunes i preampen. De fleste forsterkere kan jeg nesten i blinde si hvor kommer i fra,om jeg hadde satt de opp her igjen. Amerikanske,Japanske,Kinesiske,Norske,har alle sin "hus lyd" det er ikke bare menneskene i USA som er feite,Japanere har litt annen måte å høre på enn oss,Accuphace/Luxman er tunet deretter. Et lett slør av "rosa" i lydbildet. Kinesere må mangle noe i de øvre frekvenser di hører ikke sus så godt som oss siden det er mye av det i ampene deres. Så har vi Norge da! Frisk klar luft med høye topper og dype daler,det er helt klart noen untak i de fleste merker som merkes jo høyere opp du kommer i prisklasse
Å kjøpe MI er jo som russisk rullet med fullt magasindu vet du ikke får fixet det om det skulle skje noe på minst et år."No ser eg atter slike fjell og dalar" haha, har tatt noen runder, men nå er det norsk forsterkeri som spiller her igjen.
Har stort sett testet LM her og der er ikke sus et unntakDu skulle hørt kinki studio ex-b7 monoblokkene, da hadde du endret mening på det med kinesiske shortcuts /støy . Audio Gd klasse A monoblokker skal også være ekstremt gode.
For ikke å snakke om ventetiden når en skal kjøpe noe fra MI, kan jo gå årÅ kjøpe MI er jo som russisk rullet med fullt magasindu vet du ikke får fixet det om det skulle skje noe på minst et år.
Hjelper ikke mye,vil ikke ha detMI er nok en del bedre stilt nå for tiden enn på det verste.. snakket med Roar for ikke lenge siden og det var like kort leveringstid som soundgarden da mye sto klart
Det vet jeg godt,sa forsterkere,ikke FORforsterkereHost, hark... Primaluna.. Kina...
Og enig med du...Det vet jeg godt,sa forsterkere,ikke FORforsterkere
Hark,host... JR er feitHost, hark... Primaluna.. Kina...
Alt kler den tjukke...Hark,host... JR er feit
Du må prøve Cayin for å få oppleve stille rørforsterkere, Mine gamle Cayins står hos Lyric. Knallgode rørforsterkere. Ikke så stille som Accuphase men langt bedre enn både Primaluna og LMHar stort sett testet LM her og der er ikke sus et unntak
Jeg må ingen ting jegDu må prøve Cayin for å få oppleve stille rørforsterkere, Mine gamle Cayins står hos Lyric. Knallgode rørforsterkere. Ikke så stille som Accuphase men langt bedre enn både Primaluna og LM
Noe må vi jo haAdelige har en fordel ja
Hva skjer evo?Når et medlem kan være så til de grader ufyselig og nedværdigende mot et annet medlem og komme unna med det så har ikke jeg lyst til å være på dette forumet lenger. Så da takker jeg for meg!
Hva skjer ?Når et medlem kan være så til de grader ufyselig og nedværdigende mot et annet medlem og komme unna med det så har ikke jeg lyst til å være på dette forumet lenger. Så da takker jeg for meg!
Ikke fått med meg denne...Han syftar nok til Gjestemedlem tråden den er nå slettet ser jeg
Nei, var ikke det jeg ville fram til hellerHjelper ikke mye,vil ikke ha det
Måtte roe meg ned litt jamen seriøst så burde @Gjestemedlem bli utestengt på livstidIkke fått med meg denne...
Uansett vi har ikke råd til å miste høyadelen som i tillegg står for en av de mest dynamiske feel good tråder...
Håper du skyter med løskrutt her Ove!
Mvh Vidar
Jeg vetNei, var ikke det jeg ville fram til heller
Nå kan jeg puste ut igjenMåtte roe meg ned litt jamen seriøst så burde @Gjestemedlem bli utestengt på livstid
Da kommer han vel bare tilbake som thinknotMåtte roe meg ned litt jamen seriøst så burde @Gjestemedlem bli utestengt på livstid
Mulig det,det er greit og stoppe når Qtipsen butterDa kommer han vel bare tilbake som thinknot
Vil ikke den gå tvers igjennom nevnte herremanns topplokkMulig det,det er greit og stoppe når Qtipsen butter
Mest sansyneligVil ikke den gå tvers igjennom nevnte herremanns topplokk