Evo III
Hertugen
Ja seff,hva hadde du ventetFaen, Legend på snobbevinyl. Du er jaggu en hertug!
Ja seff,hva hadde du ventetFaen, Legend på snobbevinyl. Du er jaggu en hertug!
Du er jo(nesten) like lat som broren dinjeg skal gjøre som deg: bygge en benk med skjult føring til hver eneste strøm- og signalkabel.
eller, drit i det.
Det er jo nesten et under at du ikke har opptil flere støysløyfer med den imponerende kabelsalaten der rama
Gjorde det selv. Veldig fornøyd, og lydmessig var det (som antatt) ingen forskjell. .Og når du da er like korka som meg og har de stive Wirewold kablene der blir det fort kryss og tvers . Hater at de er så stive. Burde nok gått for Supra strøm, myke og fine
ikke et under.Det er jo nesten et under at du ikke har opptil flere støysløyfer med den imponerende kabelsalaten der rama
Sånn tørr ikke jeg å ha det.
Det har jeg alltid brukt ikke noe problem her iallefalljiff glass/ubiversal går vel fint?
mente det var det kona brukte da jeg hadde det famøse creme brulée-uhellet.
jada bare kom med budJeg kjøper Micro Seiki’n. Du er lei av den nå vel
Såpass. Trodde du var Micro Seiki mann 4ever. Har sikla litt på DD spiller. Har bra vinylspiller. Men det er ikke DD. En Holborne med tilhørende arm. Er også litt usikker på om Sluket har noe snadder til salgs ogsåjada bare kom med bud
Her er ikke noe 4everSåpass. Trodde du var Micro Seiki mann 4ever. Har sikla litt på DD spiller. Har bra vinylspiller. Men det er ikke DD. En Holborne med tilhørende arm. Er også litt usikker på om Sluket har noe snadder til salgs også
Nei det er helt sikkert, men er jo gøy da Er litt glad jeg har funnet roen har ikke mulighet å klatre høyereHer er ikke noe 4ever
Da har du ikke funnet roen,men veggenNei det er helt sikkert, men er jo gøy da Er litt glad jeg har funnet roen har ikke mulighet å klatre høyere
mvh
Ja.....- og hva står det i bruksanvisningen? "fuktig klut med MILDT vaskemiddel" står det!!!
Refleksjon fra en lampe regner jeg med.Hva skjedde? hva er den hvite flekken?
Hei.Føler meg nesten litt stolt over at LP spilleren her har fått stå ganske så lenge..
Ja selvfølgelig er det detRefleksjon fra en lampe regner jeg med.
Langt fra noe spesielt, men vellydende og stabilHei.
Hva slags spiller?
Ikke prøv å fjerne flekker i fra tvskjerm med jiff
Skjønner han litt.. sliter med mye av det samme her.. Den magiske skittentøykurven funker ikke lengre.. Før la jeg bare alt der og det endte opp ferdig vasket og brettet i skapet.. prøvde å vise dette trikset til min tidligere samboer.. da forsvant hun og jeg tror hun tok med seg den magiske kurven.. for den som er her nå gjør ikke det samme..Er hertugen for godt vant med at hans undersåtter utfører slike plikter å grunnet Cowid måtte gjøre dette selv, host host "amatør"
Heldig vis for meg har jeg magisk kurv å rette remedier til å vaske tv.Skjønner han litt.. sliter med mye av det samme her.. Den magiske skittentøykurven funker ikke lengre.. Før la jeg bare alt der og det endte opp ferdig vasket og brettet i skapet.. prøvde å vise dette trikset til min tidligere samboer.. da forsvant hun og jeg tror hun tok med seg den magiske kurven.. for den som er her nå gjør ikke det samme..
Nei det er Jiff som har fjernet belegget på skjermenJa selvfølgelig er det det
mvh
æææ ok er det mulig?Nei det er Jiff som har fjernet belegget på skjermen
Ja beklageligvisæææ ok er det mulig?
mvh