Ja, var nok jeg som burde ha blank. Alle mine komponenter er blanke bortsett fra riaa som er sortAlt jeg har er jo i svart
Tror nok den er bra den,Teacen.Ja, var nok jeg som burde ha blank. Alle mine komponenter er blanke bortsett fra riaa som er sort
Om jeg tester denDen var fin blir spennende Ä hÞre hvordan det gÄr nÄr du har testet den
mvh
Ikke noe om, nÄrOm jeg tester den
Du er herved strÞket i fra venne listaGÄr nok bra nÄr katta skjÞnner at dere har gitt bikkja kattenavn..
En hertug skatter ikkeHmm, interessant!
Hilsen Follo ligningskontor
Nytt familie medlem
Ikke helt venn med Leo ennÄ men det gÄr seg nok til Vis vedlegget 741787 Vis vedlegget 741788
Skulle tatt seg utEn hertug skatter ikke
Det var Viktoria som fant navn til henne,sÄ da ble det LizzyGratulerer med pus.
Tenkte spĂžrre hva den heter, men hittil i livet har du og jeg vĂŠrt ganske gode venner.
Vis vedlegget 741829
Enig ptb. Lizzy er utmerket.^ Katten ser jo tynn ut pÄ bildene - sÄ da var jo det et godt navnvalg
Hun fryser stakkars. Du fÄr gi henne noen klÊr i det minste...Hva er det for ei PF budeie du har dratt opp i venstre hjÞrne nÄ
Skulle tro RĂ„dePesten har tatt deg, slik som du rabler.. Hva er det du snakker om?Rotte, sĂžt pus og et svin - tre dyr i en blokkleilighet. Begynner vel naboene Ă„ klage snart...
Jepp, bivirkning av vaksinen. Hjernesvinn!Skulle tro RĂ„dePesten har tatt deg, slik som du rabler.. Hva er det du snakker om?
PS. Du mÄ lÊre meg REW. KjÞpt UMIK-1, men helt blank i hodet....Jepp, bivirkning av vaksinen. Hjernesvinn!
Hvordan lĂ„ter de pĂ„ den spilleren?Fant en pose med CDâer i garagen. Kjekt Ă„ spille de litt igjen etter flere Ă„r i glemme boka Vis vedlegget 743852
Helt toppHvordan lÄter de pÄ den spilleren?
BytesaffÀr pÄ gÄng?Morgen pÄ Aker Brygge Vis vedlegget 744067