Den interne riaa’n funker fint den. Luxman sparte ikke så mye på denne da den ble utviklet.Lekkert! Det blir spennende og høre om lytteinntrykk etterhvert. Blir den stående? Er den interne riaa på høyden?
Tviler jeg sterkt påMcIntosh til jul nå, så er ringen sluttet
Tror nok du har rett der du ble aldri helt fortrolig med det?Tviler jeg sterkt på
Takk det samme.Tror nok du har rett der du ble aldri helt fortrolig med det?
Kos deg i hula i kveld Ove
mvh
Luxman og Sonus Faber passer godt sammen det gismoEdruelig flott valg trur je da, Grattis om du går for denne Ove
gismo
Drar hertuger kort?Bare å dra kortet.
Klart,gullkortetDrar hertuger kort?
Ikke kjøpt den ennåGratulerer med flott forsterker!!!
Dette er min drømmeforsterker, "the final solution"..
M
Ser skikkelig bøst utTar seg ut i benken Vis vedlegget 747289
Ikke solgt noe,tester den en dag eller 2.grattis, evo,
har du solgt og kjøpt eller bare lånt luxen for testing?
Næææ,Luxman har ingen som er fetere enn 401hmmm... rører litt rundt i kaffegruten her og ser at garrard forsvinner ut til fordel for luxmansnurr i 2022...
Vet det,men har ikke brukt for den om 590 ikke blirDet ligger en Luxman dac på brukten.
Om jeg hadde handlet en splitter ny en så er jeg enig,men denne er ikke splitter nyLekkert!
Hva med versjonen L-509X, som har flere watt? Skulle tro den passer dine SF enda bedre.
Og ikke kom her og si at de stakkarslige 20k i mellom har noen som helst betydning for en hertug. Det ville vært blankt løgn!
Jo takk.Det var da enda godt eller kanskje ikke? Ser iallefall flott ut sånn som det er og regner med det lyder himmelsk
mvh
Det er EC som har mye og si,PL gir det en luftig fin topp og en herlig mellomtone .Da vet vet det..
Er det Primalunaen eller EC som gir den ekstra snerten mon tro ,,.?
No substitute for cubic inches…Det er EC som har mye og si,PL gir det en luftig fin topp og en herlig mellomtone .
O
Sant det.No substitute for cubic inches…
Ja for nå såDer gikk det (foreløpig) åt skogen med ensfarget svart haifai i Blåskogen.