ptb
Æresmedlem
Skummel melding som kan tve-tolkes. "We just dry"?!?
Har de vært sørpedritings når de har laget plinthet - og må tørke opp før de orker å sende det?
Skummel melding som kan tve-tolkes. "We just dry"?!?
Ja det er santDu vet det er orntli håndverk når de har jobba seg så svette at de må tørke når plinthet er ferdig
10cc skal kan ikke Kimse av Ove, kjører på med denne rakkerenVis vedlegget 755744
Sansui SR-222 mangler litt i forhold til 401 men jeg får i det minste spilt vinyl. 10CC får bli først ut i kveld.
Nei,har orginal plinthet til 401 bruker det mens jeg venter på det nyeFlere spillere eller har jeg gått glipp av noe
Veldi fornøyd med den,den blir nok ikke byttet med det førsteEnda like fornøyd med Prima Luna, Ove? Du har hatt den sjokkerende lenge.
Du har jo hatt DP-777 sjokkerende lenge nå du ogsåEnda like fornøyd med Prima Luna, Ove? Du har hatt den sjokkerende lenge.
Har hatt flere av de,liker de godt. Denne skal vist være særs goDen er jeg spent på å høre om, en gang må jeg ha en ny ATOC9•••••
Spennende Ove men tror du like godt kan få deg en LyraHar hatt flere av de,liker de godt. Denne skal vist være særs go
Nææææ,liker ikke de så godtSpennende Ove men tror du like godt kan få deg en Lyra
mvh
Næææææi hva sier du er det mulig?Nææææ,liker ikke de så godt
Der jeg kjøpte denJeg så Platekompaniet har kampanje, og siklet litt på en AT33SA Men svært begrenset bruk av vinyl forsvarer ikke investeringen nå......
Bare tuller,jeg må nok teste lyra ogsåNæææææi hva sier du er det mulig?
mvh
Ja er veldi fornøyd må jeg si. Det som gjorde susen var å få bort den kjipe veggvorta til 2kr og femtiøre. Jeg fjernet det blå lystet i av og på knappen også,den lyste noe så sinnsykt irriterende blått.Tenker du ser frem til å få hjem det nye plintet Er du ellers fornøyd med MF riaa trinnet?
mvh
Veldig bra å høre Ove, og jeg vil si meg godt fornøyd med min MF ogsåJa er veldi fornøyd må jeg si. Det som gjorde susen var å få bort den kjipe veggvorta til 2kr og femtiøre. Jeg fjernet det blå lystet i av og på knappen også,den lyste noe så sinnsykt irriterende blått.
Ikke noe er bedre enn det min vennVeldig bra å høre Ove, og jeg vil si meg godt fornøyd med min MF også
mvh
Her er det noen som har våknet med flagget til topps skjønner jeg.. men takk det samme
Greit å starte dagen med noe pentJøss! Er vi der alt? Ok. God morgen
Liten teaserIkke tid til å vente på Laggas fredags kavalkade God morgen i snøværet !
Du eller hun på bildet?Liten teaser
Whatever rocks your boatDu eller hun på bildet?