Jeg kjøpte kun Steely Dan. Donald Fagen har jeg i 2 utgaver i fra før så det får holde^ Venter med lengsel på at Big Dipper skal få sendt dem ut på vinyl
Neste uke blir plinthet sendt,blir stas å få 401 opp igjen Vis vedlegget 751630
Kan legge en bit oppe på plinthet ja,ikke at jeg skal ha noe annet enn SME men. Ser jo at andre velger fex Kuzma på 401 men det er jo som å banne foran Biskoper.kompakt og lekkert plinht!
ser litt mindre ut enn mitt, og jeg liker jo at ting ikke er større enn nødvendig.
men er det fast armbord for sme, eller kan du skifte til annet feste ved å legge en bit oppå dersom du skulle ønske dette?
Ellers så tilpasser han vel Plinth til den armen man måtte ønske.....Kan legge en bit oppe på plinthet ja,ikke at jeg skal ha noe annet enn SME men. Ser jo at andre velger fex Kuzma på 401 men det er jo som å banne foran Biskoper.
Det er riktig min vennhan lager også plater til å legge over SME utsjæringen til andre armer om det ønskes.Ellers så tilpasser han vel Plinth til den armen man måtte ønske.....
Jeg kommer ikke til å forstyrre leveransesituasjonen og leveringstider for noen av disse platene^ Venter med lengsel på at Big Dipper skal få sendt dem ut på vinyl
Kan legge en bit oppe på plinthet ja,ikke at jeg skal ha noe annet enn SME men. Ser jo at andre velger fex Kuzma på 401 men det er jo som å banne foran Biskoper.
Du kanske kan byta in båten om du vill ha EVO Mono.Vær hilset!
Det finnes vel plass til litt av hvert i en hertugs drømmer?
Vis vedlegget 751841
Her er det en "bøs en", som Hr Hertugen sier.
Gryphon Antileon Evo.
Jepp, den hører hjemme i rustkammeret i residensen hos Hans Høyvelbårenhet, for det står skrevet hans navn på den. EVO
Det er mulig at det må søkes det kommende ministeriet om økte midler for å realisere en slik ervervelse, men sjansen for at kongehuset og adelen fremdeles får litt å rutte med er vel fremdeles til stede, nå som Junker Lysbakken ikke får så mye makt. Ridder Jonas av det Røde Kors, er nok også litt streng mht adelens privilegier, men landbaronen Vedum Muldvarp vil helt sikkert love bort alt Hertugen anmoder, bare han får fortsette å ha det gøy på landet og jaktrett i Hertugens skog på Langhus.
Ønsker hans Høyvelbårenhet en behagelig dag.
Anniversaryutgaven for dem som har 25 år på tronen:
Vis vedlegget 751844
Trukke det gittDu kanske kan byta in båten om du vill ha EVO Mono.
Så den på FornebuEnormt bra konsert !
-m
NeiHehe. Fått noen dato på når den kan komme?
Fordi det er til 9"arm og jeg har 12" armjaggu lang ventetid på ny plinth.
hvorfor overtok du ikke det som jorwed hadde, og som nå samler støv hos gunner?
Høyttaler reléene slo ikke inn når de var kalde. Nå er de overhalt og funker gullHva var galt?
Ja mange som sier detGodt å se de er tilbake og friskemeldt, AW 180 er virkelig flotte.
Etter hva jeg har lest om EC sine amper skal disse være av det bedre de har laget.
Ja det har vel alltid vært AW 180 som har vært hjertebarnet til EC slik jeg har forstått det iallefallJa mange som sier det
De funker fint nå,AW 180 og Adyton er det beste jeg har hørt på SF så langt. Cordis 2.0 S kunne jeg fint levd med, den kom ikke helt opp til mellomtonen til AW 180 men ellers var det mye likt.Ja det har vel alltid vært AW 180 som har vært hjertebarnet til EC slik jeg har forstått det iallefall
mvh
mistenker også det.. etter at Evo400 var her på lån så har liksom det meste annet blitt "ødelagt" i mine ører..Tviler ikke på at det låter riktig bra hos deg, Evo. . Når du sier best med EC180 og Adyton så har du vel brukt de sammen med Prima Luna pre? Jeg vil tro at den "har skylda" for ganske stor del av godlyden?
Gleder meg til å treffe deg igjen i Horten O.
Det er klart den spiller en stor rolle. Den tilfører en magi i lydbildet som ingen andre preamper jeg har eid. Det at jeg kan bytte rør for å tweake det min vei er også et pluss. Nå står det RCA 12au7 i fra 60 tallet i den og det låter fett nok. Har også Torpedo rør i fra USA som låter bra men ikke fullt så bra som RCA gjør.Tviler ikke på at det låter riktig bra hos deg, Evo. . Når du sier best med EC180 og Adyton så har du vel brukt de sammen med Prima Luna pre? Jeg vil tro at den "har skylda" for ganske stor del av godlyden?
Gleder meg til å treffe deg igjen i Horten O.