Har kommer nok og tar deg med hele Buekorpset på slep!Karmis ble sinna gitt
To av samme ullaJorwe ble aggressiv ogs
Begge sippete skarreunger.To av samme ulla
Jeg liker Eggum!Eggum har humor, selvironi og har levert mer enn en håndfull knallgode låter. Men for all del, skal ikke bruke tid på å overbevise enkle sjeler fra utkanten, man kjenner tross alt sine pappenheimere. Nordnes Bataljon vil prompte bli sendt over fjellet for å underholde i sene nattetimer!
KondolereJeg liker Eggum!
Sarte gutter som hører på syngepiker takler ikke Eggums fremtoning. Musikken hans er for menn!Kondolere
Ryktet forteller at de er opptatt i en Heksedans.Kor e alleheltermorsomheter hen?
Det skjønner jeg godt, den Luxmanen er det en fryd å hvile øynene på. Design og dimensjoner er helt perfekt. Omtrent som hushjelpenJo takk gutterøret kommer seg det.
Accuphase RIAA faller bort da dette ikke kunne gå i fra meg Vis vedlegget 779514
HeiHei. Lenge siden sist her inne. Ser du har fått deg Accuphase igjen. En 480. Gratulerer Fornøyd med den da? Håper du får orden på øreproblemet og. God bedring
Takk soundFornuftig å beholde den Luxman riaa'en. Gratulerer så mye
Takk TTGratulerer! Nå har Høvdingen lagt inn en funksjon på Sentralen, at hver gang noen skal skrive noe i denne tråden, så kommer følgende spørsmål opp: Ønsker du å gratulere evo III, sett kryss ja, nei. velger du ingen, kommer alltid "Gratulerer" som første ord.
Er fargepatronen tom alt?Supertramp først ut i dag Vis vedlegget 779515
Må spare,riaa var jo kjempe dyrtEr fargepatronen tom alt?
TakkGratulerer! - med nr 2 på 9 dager.
Takk vipaHer skjer det jo ting om dagen Ove, gratulerer med "tilbakefall" til Accuphase og ha en god bedring med høyre eller venstre kanal (?)
Får håpe at legen ikke starter samtalen med denne:
Vis vedlegget 779485
Etter sigende så skal det gå bra,hadde nedsatt diskant hørsel på det som nå skal bli bedreGod bedring, får se om du nå må justere kanalbabalsen med utblokket venste øre