bluesbreaker
Hundeeier
Gratulerer med ny Luxman riaa!
Har ikke hÞrt den, men dette skal vÊre ypperlig ettersom jeg forstÄr.
Jo takk for det.Gratulerer med ny Luxman riaa!
Har ikke hÞrt den, men dette skal vÊre ypperlig ettersom jeg forstÄr.
Ja, men nÄ er han svartelista, sÄ da er du helt sikkert kvitt Eggum for all framtid.Jo takk for det.
Den er ypperlig det kan jeg love deg. Mere enn jeg kan si om han over her
Det hadde Jasminen jeg hadde ogsÄ men ikke like lekker som Luxmanen og langt ifra like god regner jeg medFÞrste gang jeg har sett "vu metere" pÄ et phonotrinn. Fett!
TakkGratulerer med latterlig lekkert RIAA-trinn!
Ja det er det.FÞrste gang jeg har sett "vu metere" pÄ et phonotrinn. Fett!
FĂ„r tro det er verdt pengene daJa det er det.
LÄter fett ogsÄ selv om jeg har en bismak i munnen med tanke pÄ pris
Ja vi fÄr tro detFÄr tro det er verdt pengene da
Skrabbis!Ja det er det.
LÄter fett ogsÄ selv om jeg har en bismak i munnen med tanke pÄ pris
Takk gunnerSkrabbis!
Fett og bismak kan henge sammen, ja. Men nÄ har du iaf igjen en riaa som stÄr i stil, i dobbelt betydning.
Ăverste hylle er kun PF/Roger Waters/ Gilmour. Nederste er blandet,sĂ„ er det Supertramp,MMEB,Steely Dan,Genesis. Sorterer mere senere sĂ„ de jeg har flere av havner i den hylla.Finnes det virkelig sĂ„Ă„Ă„ mange Pink Floyd utgivelser?
Vis vedlegget 779689
Mye bra i fra den karen ja.Sitter Ä hÞrer pÄ Waters as we speak
mvh
Sov godtWaters cover og sÄ er det natta her i hus
mvh
Et blekt cover, selv om hushjelperne til hertugen vugger sÄ godt de kan pÄ sine yndige hofter . Den gaulende gartneren hans vil jeg ikke engang kommentereWaters cover og sÄ er det natta her i hus
mvh
Den er meget bra. Skal spille den nÄr snurrebassen kommer i hus. Gidder ikke gÄ opp i Tesalongen for Ä spille den i HovedanleggetEn av 5 Angle Station jeg fant Vis vedlegget 779817
Kan bli,jeg mÄ jo gi bort det RIAA trinnetNÄ blir det 1210 her ogsÄ leser jeg
SpÞrs om du fÄr noe til den prisen, men kanskje en i sÞlv. Virker som det er flere av den versjonenKan bli,jeg mÄ jo gi bort det RIAA trinnet
Kan jo legge noen knapper i mellom(om noen timer)SpÞrs om du fÄr noe til den prisen, men kanskje en i sÞlv. Virker som det er flere av den versjonen
Det hĂžrtes ut som en killer kombinasjonJeg vil jo helst ha en 120 MKII med SME 309 og Denon DL 103.
SkjÞnner det, men du kan jo "modde" en 1210. Er visst flere som bytter armer og bein pÄ disseJeg vil jo helst ha en 120 MKII med SME 309 og Denon DL 103.
BĂžst det ja som en spiller NR 2Det hĂžrtes ut som en killer kombinasjon
mvh
Ja det er ikke noe problem,men jeg holder ikke pustenSkjÞnner det, men du kan jo "modde" en 1210. Er visst flere som bytter armer og bein pÄ disse
Skal holde utkikk og tipse deg hvis det dukker opp noe interessantJa det er ikke noe problem,men jeg holder ikke pusten
slik er dagens marked, vÊr glad for at du bare mÄ gi det bort.Kan bli,jeg mÄ jo gi bort det RIAA trinnet
Det er et hardt liv biskopslik er dagens marked, vÊr glad for at du bare mÄ gi det bort.
jeg gav bort en dings pÄ finn her om dagen og mÄtte faktisk betale en fyr 100 kr for Ä dekke bensin og bompenger for at han skulle hente det!
Ja det stinker Ä vÊre meg,kjÞper ny RIAA ingen liker og fÄr ikke solgt det gamle. Tror nesten jeg gÄr over til kun JBL med blÄtann...mens atter andre ikke rekker Ä annonsere fÞr salget er gjennomfÞrt
Velkommen til min virkelighet! Aldri fÄtt sÄ mye hets for et kjÞp jeg. Toskeboksehets er jeg vant til, men nÄr jeg ogsÄ fÄr pungen for Ä gÄ av reservatet.Ja det stinker Ä vÊre meg,kjÞper RIAA ingen liker og fÄr ikke solgt det gamle. Tror nesten jeg gÄr over til kun JBL med blÄtann
Sant nok,men det du gjorde er jo det aller vÊrste da. Svike sine Bigmac brÞdre pÄ den mÄten burde vÊre pisk pÄ pungVelkommen til min virkelighet! Aldri fÄtt sÄ mye hets for et kjÞp jeg. Toskeboksehets er jeg vant til, men nÄr jeg ogsÄ fÄr pungen for Ä gÄ av reservatet.
Vi fÄr bare innse det. Umulig Ä vinne.