Rega armer er nok ikke dårligere enn mye annet der ute,det er spillerene jeg sliter med. Der er nok fiffen sin 100x kulereDet går tilbake med den grissgrendte fiffen. Hadde en sånn, men kvittet meg med svineriet til fordel for noe Rega-ræl.
Takk det funker nok en stund detteGratulerer med finfin ventearm! Blir spennende å se hva du ender opp med til slutt.
Takk for det,Ragwoetter 3 flasker vin så gleder jeg meg til i morgenGratulerer med finfin ventearm! Blir spennende å se hva du ender opp med til slutt.
Ikke sant!En Jelco 12 tommer er som poteten - den kan brukes til det meste !
Og ovenikjøpet med "VTA on the Fly"...... Me LikeDa har jeg kjøpt en vente arm. Siden jeg sliter med å finne en jeg liker så må jeg ha lyd. Vis vedlegget 801623 Vis vedlegget 801624
En 12" Jelco.
Måtte jo "dra" på litt,er ikke hertug uten grunnOg ovenikjøpet med "VTA on the Fly"...... Me Like
Litt likegyldig brukerinfo herfra.......Måtte jo "dra" på litt,er ikke hertug uten grunn
Da gjentar jeg gnålet mitt fra annensteds - Schick?Venter på pris på 12" arm
Ser nå at det faktisk ikke var starten på fredagsmobbingen da Focal jo Har et Lenco bygg trodde det var litt lett haselering med mitt Jelco/Lenco rot.Hei @Evo III
Hvor har du kjøpt den Jelco armen hen. Jeg trenger en slik til mitt Lenco bygg.
Det blir en lang dag på jobb tenker jeg blir spennende å se /høre hvordan det blirKommet i hus,setter den opp etter jobb i dag Vis vedlegget 801831
Er helt avslappet med det gittDet blir en lang dag på jobb tenker jeg blir spennende å se /høre hvordan det blir
mvh
God plan! Den låter definitivt best uten emballasje.Kommet i hus,setter den opp etter jobb i dag Vis vedlegget 801831
Tviler ikke på at hun Eh, får den opp!Kan jo få hushjelpen til å sette den opp før jeg er ferdig på jobb Vis vedlegget 801860 Vis vedlegget 801861
Skulle tatt seg utNå det blir vel slik kluss med den armen så det er bare å sette den uten for så tar jeg den med meg når jeg er forbi.
Jobber Hertuger grattis med fin armDet blir en lang dag på jobb tenker jeg blir spennende å se /høre hvordan det blir
mvh
Møter opp i det minsteJobber Hertuger grattis med fin arm
TakkisGrattis.