jorwed_
Audio Arkeologen
Grattis med nytt oppsett
Vet ikke ennå,har lyst på noe litt særtOY du er heldig hva skal bli den endelige arm på den.
Takk takkGrattis med nytt oppsett
Takk for detSe her ja, gratulerer Ove
Takk for det RagwoLekkert! Gratulerer!
I Oves tråd er det viktig å beholde sikkerhetsbeltet på, hele tiden.For meg som er litt svimmel Hva skjedde med 401?
Takk for det LaggaGull kvern detta, gratulerer Ove!
Den ble solgt til en hyggelig medforumist. Men personen ville være anonym så det respekter jeg joFor meg som er litt svimmel Hva skjedde med 401?
Ja det gjorde den,spiller bra også. Takk.Jelco passet bedre på det Plintet der ja - Gratulerer !
Akkurat som om jeg kan høre stemmen til en søt flyvertinne hos hertugen : for din egen sikkerhet anbefaler vi at du beholder beltet fastspent under hele oppholdet i denne trådenI Oves tråd er det viktig å beholde sikkerhetsbeltet på, hele tiden.
Sorry, klarer ikke helt å slutte her.Akkurat som om jeg kan høre stemmen til en søt flyvertinne hos hertugen : for din egen sikkerhet anbefaler vi at du beholder beltet fastspent under hele oppholdet i denne tråden
Takk,det hender det spinner litt fort her jaGratulerer Evo, det svinger fort hos hertugen!
Aner jeg et hint av trakasering herSorry, klarer ikke helt å slutte her.
Søt flyvertinne stemme :
På vegne av hifialliance, kaptein Evo lll og hans crew, takker vi for dagens reise gjennom hifi verdenen, vi anbefaler å ta en (kanskje) siste titt på utstyret på veien ut.
Bilder av sist ankommet og avskaffet utstyr kan kjøpes ved utgangen så fort blekket har tørket...
Lenco L70 arm....Det var tider det Vis vedlegget 802400
God formiddag Ove Det er bare lekkert
Er det en NRK raddis fra 70 tallet eller selveste Hertugen i sine yngre dager (eller begge deler)?Det var tider det Vis vedlegget 802400
Ups, beklager min uvitenhetDet er John Peel.
DJ i BBC.
Han gjorde vei i vellinga for ny musikk på radio.
Det er mye hans fortjeneste at ny musikk som Punk og Reggae ble verdenskjent.
Vis vedlegget 802454
Ikke noe å tilgi.Ups, beklager min uvitenhet
Trodde det var Harald Are Lund .Ikke noe å tilgi.
Kunne jo vært f. eks Sigbjørn Nedland.
Hva du vetDet er John Peel.
DJ i BBC.
Han gjorde vei i vellinga for ny musikk på radio.
Det er mye hans fortjeneste at ny musikk som Punk og Reggae ble verdenskjent.
Vis vedlegget 802454
Det må jeg komme tilbake til,kun tester 2/3 platerHva er den store forskjelden melleom 301 og 401 nå som du har spilt en stund med 301.
Takk for det FrankRett og slett noe dritt å få håper du slipper unna å bli helt satt ut som jeg ble.
God bedring buddy
mvh