Forbruk har litt å bety da, eg har 40 hk og Evo har 2 x ?Literprisen er vel den samme - uavhengig av størrelsen på tanken
Forbruk har litt å bety da, eg har 40 hk og Evo har 2 x ?Literprisen er vel den samme - uavhengig av størrelsen på tanken
2X320 hkForbruk har litt å bety da, eg har 40 hk og Evo har 2 x ?
5 fot for stor våres daElsker sjø og båtliv. Favorittbåten min er Andres 42....
Ja det er klart du må ikke mye å lure påMå jo ha sånn jeg også Vis vedlegget 828995
Hadde jeg hatt gullforgylt gullarm såSkal de ikke være gullforgylte i gull?
Koster kun 1% av en tankfylling på yachten eller et gasspådrag mindreJa det er klart du må ikke mye å lure på
Ha en fin dag Ove
mvh
Uten gasspådrag blir det jo veeeeldig kjedelig, da kunne vi kjøpt seilbåt🫢Koster kun 1% av en tankfylling på yachten eller et gasspådrag mindre
Jo da, men ett klarer du vel å stå over?Uten gasspådrag blir det jo veeeeldig kjedelig, da kunne vi kjøpt seilbåt🫢
Nice pussy!Pusen hører på Randy Crawford Vis vedlegget 829053
Googlet nice pussy, fant ikke en eneste kattNice pussy!
Det var pussy!Googlet nice pussy, fant ikke en eneste katt
Jada, absolutt - men det var nå tankstørrelsen du viste tilForbruk har litt å bety da, eg har 40 hk og Evo har 2 x ?
Blir landkrabbe i helgenselv god helgKos deg på sjøen og ha en fin helg Ove
mvh
Ja, hadde ligget å slått inni et jernbeslag på vinterplassenSer jo strøkent ut. Var det en stygg skade?
mvh
Bra at det ikke er så fint vær daSkaden fixet på båten, skal tørke til mandag kl 0800 så er det ut på havet igjen Vis vedlegget 829605
Nesten like ille som knekt nålefane, men bare nesten.Ja, hadde ligget å slått inni et jernbeslag på vinterplassen
Det blir vel forbud mot så mye annet enn seilbåt snart i Oslo gryta med makten som Raymond gir til mdgUten gasspådrag blir det jo veeeeldig kjedelig, da kunne vi kjøpt seilbåt🫢
Bare nesten jaNesten like ille som knekt nålefane, men bare nesten.
mvh
Bare nesten ja
Jeg har en marsjfart på 30 knop, topp så gjør den vel 40 knop men da øker den i fra 70 liter diesel i timen til 140 liter.Hvor fort går båten din Ove? Kjørte en gh10 med 15 hester tror jeg...virket som 200km. Så skjønte jeg at Stena gikk like fort
Fikk bare etSå kult ut! Mere bilde?
Det har tatt sin tidmen det ser bra ut jaDette har gått treeeeegt , men ser ut som resultatet blir bra da