Og nattenNyt dagen på sjøen Ove
mvh
Nei de må padle etterFår ikke aupairene lov til å være oppe i hertugskuta?
Du ass..Nei de må padle etter
Ikke kul på bankkortet lenger nåDa har båten fått diesel Vis vedlegget 831235
Da er det vel bare å følge med på om det blir lagt ut noe interessant på TorgetDa har båten fått diesel Vis vedlegget 831235
Betalte jo "bare" 19,70 for literen. Fikk på 705 liter.Da er det vel bare å følge med på om det blir lagt ut noe interessant på Torget
Gitt vekk! Mye billigere for literen enn ølet jeg drikker. Det koster nok litt å kjøre fra Oslo til Drøbak (hvorfor i allverden skulle man gjøre det), men jeg hadde kostet en formueBetalte jo "bare" 19,70 for literen. Fikk på 705 liter.
.Gitt vekk! Mye billigere for literen enn ølet jeg drikker. Det koster nok litt å kjøre fra Oslo til Drøbak (hvorfor i allverden skulle man gjøre det), men jeg hadde kostet en formue
Billigere enn en sydentur! 70 liter i timen er litt i overkant, men jeg er innimellom ganske drøy i helgen Er sannsynligvis på vei mot Danmark i slutten av måneden. Hvis du er hjemme tar jeg gjerne en tur innom. Foruten at det hadde vært hyggelig å treffe deg igjen, så hadde det vært kjekt å høre anlegget………slik at jeg vet hva jeg skal kritisere.
Har ut sommeren nå, det er vel ca 1100 liter på den. Etter en testtur i går med ny slipte propeller så gjorde den 30kn på 2800 rpm, før lå jeg i 27kn på 3000rpm da brukte den 70 liter i timen det rekker ikke du på en time.
Ja det hadde vært stasBilligere enn en sydentur! 70 liter i timen er litt i overkant, men jeg er innimellom ganske drøy i helgen Er sannsynligvis på vei mot Danmark i slutten av måneden. Hvis du er hjemme tar jeg gjerne en tur innom. Foruten at det hadde vært hyggelig å treffe deg igjen, så hadde det vært kjekt å høre anlegget………slik at jeg vet hva jeg skal kritisere
Billigere enn opium, men dyrere enn mariuana.
Har ut sommeren nå, det er vel ca 1100 liter på den. Etter en testtur i går med ny slipte propeller så gjorde den 30kn på 2800 rpm, før lå jeg i 27kn på 3000rpm da brukte den 70 liter i timen det rekker ikke du på en time.
De deler en 1200 liters tankBilligere enn opium, men dyrere enn mariuana
Kom det en tankbil til for den andre motoren /tanken?
Fire sånne ute og 2 Alpine inneHar du noe musikkanlegg i båten?
Øøøyh, du får ikke lov til å ta med Fredrikstadbertene til Oslo...Kjørte i fra Fredrikstad og inn i mot Oslo i går. 2.5 til 3m bølger lynet å tordnet det var en frisk overfart. Nå ligger vi i Drøbak og kan bade litt Vis vedlegget 832811