Evo III
Hertugen
Nei, men jeg kan se og høre den for meg på luftspilleren min!
Nei, men jeg kan se og høre den for meg på luftspilleren min!
Typisk, når ikke jeg kommer meg innover.Det formelig bugner i nyhetsseksjonen
Visste ikke at disse fantes i fire forskjellige størrelser?Da er øl’n handlet inn.
Ble ingen plater hos Jørwe i dag, men holdt av 2 til i morgen da jeg har bedre tid.
Vis vedlegget 887440
Ser du nøye etter er det åtte... Hmm, ser jeg dobbelt alt?Visste ikke at disse fantes i fire forskjellige størrelser?
Ikke biff i dag, følte meg litt vill så det blir i morgenHehe, du har definitivt bestemt deg for din rutinemessige sikringskost; biff og chateauneu-du-Pape med Spitfire til vorspielet
Her kan man høre hvilken eminent trommis Phil Collins var. Outstanding.
WTF. Hadde han kun to eksemplarer av DSOTM inne. Skjerpings JørgenDa er øl’n handlet inn.
Ble ingen plater hos Jørwe i dag, men holdt av 2 til i morgen da jeg har bedre tid.
Slemme mann, han har minst 5WTF. Hadde han kun to eksemplarer av DSOTM inne. Skjerpings Jørgen
Har du råd til å komme hit i morgen?
Jada det går nok braHar du råd til å komme hit i morgen?
Jada, neida. Sikker på at det var kun fordi det var godt å kunne smugrøyke?Møtte @The Gunner der også, var hyggelig og hilse på han igjen.
Du har vel hatt Cadenza Black også? Hva skiller disse to, syns du?Gøy å høre Cadenza Red igjenlåter fint den.
Vis vedlegget 887746
Black er mere av alt, særlig i topp/mellomtone. Black drar ut mere info i rillene da den graver dypere. Diskanten med black blir luftigere.Du har vel hatt Cadenza Black også? Hva skiller disse to, syns du?
Takk for svar. Da har det mao. ikke så mye hensikt å prøve ut Red, i alle fall ikke i forhold til Black som jeg bruker på to spillere nå.Black er mere av alt, særlig i topp/mellomtone. Black drar ut mere info i rillene da den graver dypere. Diskanten med black blir luftigere.
Den finnes ja.Har du tjennskap om det finnes 12" (maxi) versjon av Another Brick I T W?
fant ikke noe på Discogs i farten nå.
Nei det har lite for seg.Takk for svar. Da har det mao. ikke så mye hensikt å prøve ut Red, i alle fall ikke i forhold til Black som jeg bruker på to spillere nå.
Så mye gull har vi ikke plass tilVet ikke om det er noe mening i og reise til HIFi og vinyl noe mer. Dere "fastboende" sikker dere alt gullet før vi andre rekker ned til sjappa
Reprise fra i går kveld joRoger på TV jo
Vis vedlegget 887787
Har hørt fra flere som har testet litt forskjellige fra Ortofon at bronze er den som opleves som mest med"varme/Fylde" og at de har fortrukket den føre black. Har du erfaring med bronze Evo ?Black er mere av alt, særlig i topp/mellomtone. Black drar ut mere info i rillene da den graver dypere. Diskanten med black blir luftigere.
HmmmmReprise fra i går kveld jo
Den har jeg ikke hørt, blå rød og svart har jeg eid.Har hørt fra flere som har testet litt forskjellige fra Ortofon at bronze er den som opleves som mest med"varme/Fylde" og at de har fortrukket den føre black. Har du erfaring med bronze Evo ?
Mvh: Espen L
Hmmmm
Det nytter ikke å sitte og klage, men man må være aktiv selv og møte opp når det kommer nye varer inn. Enkelte overnatter i soveposer for å få tak i godbitene før almuen og det kan ofte lønne seg.Vet ikke om det er noe mening i og reise til HIFi og vinyl noe mer. Dere "fastboende" sikker dere alt gullet før vi andre rekker ned til sjappa
Jobber hard de aupairene dine, så forstår at de trenger en pust i bakken.Rolig inne dag med Genesis Trespas først ute på snurra. Aupairen foretrekker en bok. Ortofon Cadenza Red og M2 LVB er ganske så like i lyden så den selger jeg nok igjen. Kanskje teste en ny Audio Technica .
Vis vedlegget 888137