Ble borte i remixenLeser bok? Jeg skimter hyllene men ser ingen bok.
HvorFin den potteplanten også…
Var det bokhyller der også??Hyllene var fine de (bokhyllene også)
Har jo hørt de tweakene jeg har gjort. Headshell,skinnmatte,phono/strømkabel.Hei Evo Funk firm bør gjøre noe med lyden. Om du liker den endringen er jo en annen sak Gøy med vinyl. Tilsynelatende små ting gjør en forskjell
Takk takkGrattis med ny doning. Synes det var tidlig å bytte ut folkevognen! God helg.
Nei for deg er det midt i blinkenGod helg. En slik doning er faktisk ingen dum ide...
Må ha en slik trur jeg. Så en med ski til vinteren.. Må sendte bilde til hjelpemiddelsentralen...Nei for deg er det midt i blinken
Koster med biff, vin og vinyl
Go’ hælj GismoKoster med biff, vin og vinyl
En fattig streamer må nøye sæ med flæsk og øl God hælj
Vis vedlegget 889440
gismo
Tittelsporet er magisk!Når vi først er på Roxy
Vis vedlegget 889442
Det er sant TTTittelsporet er magisk!
Denne mener du?Tror jeg har dratt med 3 versoner fra hifi og vinyl. Noen som har hørt den nye 180g som alternativ. Eller skal man bruke penga på 180g biff i stedenfor?
Ja takk begge deler mener nå jegBruk pengen på biff, det er mere ehh matnyttig
Ja!!!Ja om det er remastered som kom 2022?
Er den verdt pengene når man har flere fra før?
Må jo koste på mæ noeYou Løkky Løkky bastard Gismo. Du har jo råd til den beste pilsen som finnes
God helgSer ut som fradagsmiddagen er ganske lik den her hjemme, så nå bør jeg kanskje ta frem Roxy boksen min. God helg nabo
Vis vedlegget 889474
Hei EVO. Jeg vet at du har hatt flere fine vinyl snurrer. Er du mere fornøyd med din moderne Technics? Funderer å satse på DD spiller selv. Jeg har også registrert at mange restaurerte vintage spillere blir solgt videre.
Hei.Hei EVO. Jeg vet at du har hatt flere fine vinyl snurrer. Er du mere fornøyd med din moderne Technics? Funderer å satse på DD spiller selv. Jeg har også registrert at mange restaurerte vintage spillere blir solgt videre.