Evo III
Hertugen
Takk, ja mÄ jo rote frem noen plater i dag ogsÄ. Ble helt satt ut pÄ RW Amused to death i gÄr. Aldri hÞrt Qsounden sÄnn fÞr, detaljer der jeg ikke har hÞrt tidligere.Blir sjelden feil det - kos deg med Anna
Takk, ja mÄ jo rote frem noen plater i dag ogsÄ. Ble helt satt ut pÄ RW Amused to death i gÄr. Aldri hÞrt Qsounden sÄnn fÞr, detaljer der jeg ikke har hÞrt tidligere.Blir sjelden feil det - kos deg med Anna
Hei.Mornings,
Bare mÄ spÞrre - vurderer du Ä oppgradere plate spiller siden du fikk treff med MC Anna?
God PĂ„ske allesammen,
vh
S
Beholder du Vinylen Evo sÄ bÞr du nesten bestille deg denne utgavenDenne mÄtte jo spilles pÄ Anna.
Vis vedlegget 909202
Ja jeg beklager detSynd du bor sÄ langt unna Tiggerstaden! Blir litt "Anna i Þdemarka"...
Hei. Tror jo det. Du har jo tidligere hatt Mikro Seiki. Spiller 1200 G bedre? Grattis med ny PU. Selv har jeg Cadenca black. KjÞpte nylig SME 309. Da var det stor forbedring fra CB synes jeg. Noen pÄstÄr at DD spillere har litt begrenset spredning av lydbilde. Men bedre trÞkk og dynamikk. Hva tenker du om dette? Og er 1200G den beste spilleren du har hatt i oppsettet. God vinyl pÄskeHei.
Nei, ville se hva jeg kunne fÄ ut av 1200G, det viste seg og vÊre mye
Leser mye rart, dette tok jaggu kaka! Hva slag mekanismer legger de til grunn for slikt tÞv?Noen pÄstÄr at DD spillere har litt begrenset spredning av lydbilde.
Har lest det. Men det gjaldt sikkert litt rimeligere og eldre DD spillere. Dere gutta har jo top notch moderne DD. SĂ„ ikke rart jeg spĂžr dere. Er selv i tenkeboksen med DD spiller.Leser mye rart, dette tok jaggu kaka! Hva slag mekanismer legger de til grunn for slikt tĂžv?
Jeg vil si det er bare tÞys.Hei. Tror jo det. Du har jo tidligere hatt Mikro Seiki. Spiller 1200 G bedre? Grattis med ny PU. Selv har jeg Cadenca black. KjÞpte nylig SME 309. Da var det stor forbedring fra CB synes jeg. Noen pÄstÄr at DD spillere har litt begrenset spredning av lydbilde. Men bedre trÞkk og dynamikk. Hva tenker du om dette? Og er 1200G den beste spilleren du har hatt i oppsettet. God vinyl pÄske
Der melder jeg passDere nerder og fanatikere... :
ROGER WATERS - IGOR STRAVINSKY - THE SOLDIERâS TALE - Music On Vinyl
The 2018 album Igor Stravinsky's The Soldier's Tale is the adaptation by Roger Waters (co-founder of Pink Floyd) on the 1918 same-titled theatrical workwww.musiconvinyl.com
Les @bluesbreaker sitt innlegg #6.325 i trÄden til @The Gunner .....Har lest det. Men det gjaldt sikkert litt rimeligere og eldre DD spillere. Dere gutta har jo top notch moderne DD. SÄ ikke rart jeg spÞr dere. Er selv i tenkeboksen med DD spiller.
Det er ikke noe som heter i mot DD lenger, har egentlig aldri vert det. En god DD knuser strikk spillere hver gang men det er dyrt. Lage en motor som gÄr 33,33 med en strikk er ikke noe hokuspokus, fÄ den til Ä gÄ 33,33 100% hele tiden er ikke mulig. En ny DD gjÞr det ..Les @bluesbreaker sitt innlegg #6.325 i trÄden til @The Gunner .....
Allt hva du behĂžver Ă„ vite i overveielser for og imot DD
Og bla bla bla...... Kommer an pÄ, hvor mye du er villig til Ä investere.Det er ikke noe som heter i mot DD lenger, har egentlig aldri vert det. En god DD knuser strikk spillere hver gang men det er dyrt. Lage en motor som gÄr 33,33 med en strikk er ikke noe hokuspokus, fÄ den til Ä gÄ 33,33 100% hele tiden er ikke mulig. En ny DD gjÞr det ..
Ja. SÄ er spÞrsmÄlet hvor hÞyt man mÄ opp i pris? Om folk har noen anbefalinger. Thorens har en DD til 25K med lignende arm som DD124. Technics har mange modeller. Men er det bare 1200 G som duger. Ikke noe lett detteDet er ikke noe som heter i mot DD lenger, har egentlig aldri vert det. En god DD knuser strikk spillere hver gang men det er dyrt. Lage en motor som gÄr 33,33 med en strikk er ikke noe hokuspokus, fÄ den til Ä gÄ 33,33 100% hele tiden er ikke mulig. En ny DD gjÞr det ..
Jeg sa dyrt hassebasse dyrt!Og bla bla bla...... Kommer an pÄ, hvor mye du er villig til Ä investere.
Technics lagede i ungdommens tider en SL-2000. Flott Ä se pÄ, men bare plastikk.
Gikk (og gÄr sikkert stadig) 33.33 med 100%. LÄter dritt uansett.
Det starter pÄ 1200G ja, men det er mye spiller for pengeneJa. SÄ er spÞrsmÄlet hvor hÞyt man mÄ opp i pris? Om folk har noen anbefalinger. Thorens har en DD til 25K med lignende arm som DD124. Technics har mange modeller. Men er det bare 1200 G som duger. Ikke noe lett dette
Ville ikke hadt den i hus mot betalingđ„±Dyrt ja....... Desverre i dag en uomtvistelig nĂžtvendighet for Ă„ fĂ„ innblikk i, hva man kan fĂ„ ut av vinyl.
"I dare you" Ă„ prĂžve ut denne mot din egen:
https://www.audioakt.no/product/j-c-verdier-platine-verdier/
Ikke jeg hellerVille ikke hadt den i hus mot betalingđ„±
Eller 1200 GR tror jeg ogsÄ gjÞr jobbenDet starter pÄ 1200G ja, men det er mye spiller for pengene
Hallo eller! Det veier jo merEdit: det var 16g.....
Hvorfor lettere?
LH-9000
An exceptionally high quality carbon fiber headshell, the LH-9000 is made using carbon fiber resin for the elimination of unwanted resonances. The LH-9000 is perfect for a variety of high-end cartridges, e.g., the Cadenza Series, MC A95, MC Diamond, and MC Windfeld Ti. Knowing the fundamental...www.ortofon.com
Fordi Anna er tungHallo eller! Det veier jo mer
Takk.Hertugen er sikkert inne pÄ noe, tenkte jeg, og la ut spilleren for salg. Trenger ikke Hertugen vinyl sÄ trenger ingen andre det heller.
Men hva skjedde egentlig? Eller gratulerer som det ogsÄ heter!
Jo, ta i mot den og betaling, sĂ„ kommer jeg og henter den!!!Ville ikke hadt den i hus mot betalingđ„±
Er det nokon som er villig til Ă„ betala for oppbevaring av slike? I sĂ„ fall kan dei gjerne ta kontakt.Ville ikke hadt den i hus mot betalingđ„±
Da selger jeg den jo selv, er ikke helt lÞkJo, ta i mot den og betaling, sÄ kommer jeg og henter den!!!
Nei, GR er ogsÄ solid, har en oppe og den er god som gull. Koster ikke det hvite ut av Þya heller.Ja. SÄ er spÞrsmÄlet hvor hÞyt man mÄ opp i pris? Om folk har noen anbefalinger. Thorens har en DD til 25K med lignende arm som DD124. Technics har mange modeller. Men er det bare 1200 G som duger. Ikke noe lett dette
Sa jo det joNei, GR er ogsÄ solid, har en oppe og den er god som gull. Koster ikke det hvite ut av Þya heller.