Evo III
Hertugen
Det har jeg jo
Det har jeg jo
NettoppDet har jeg jo
På 7,19? Da hadde ikke tosken skrevet mer enn urgh ahh fuckPromille måler?
GullskiveKoz på loftet
Vis vedlegget 909616
SEr at det finnes armbord for SME armer til Technics. Må få på SME 309 i så fall. Lovende. Takk for svar gutta.Det starter på 1200G ja, men det er mye spiller for pengene
Nå er vel Technics armen det stikk motsatte av "High-mass"Fant denne
Vis vedlegget 909726
utdrag Stereophile According to Ortofon, "both [Anna] models are a perfect match for a high-mass, high-precision tonearm with gimbaled bearings." I installed the Diamond on the Swedish Audio Technologies CF1-09 arm, which qualifies. When I reviewed the original Anna, I still had the dual-pivot Continuum Cobra tonearm on the 'table and did not yet have the CH Precision P1/X1 current-mode phono preamplifier, both of which are also ostensibly ideal for use with either Anna.
Ja det er det, men de ortofon shellene jeg har er 13,5 og 14,5grLettere Shell fordi Anna er for feit ?
Er det ikke forskjellige vekter / lodd å få til armen på 1200G ? trimme litt på vekta på lodd vil vel gi en annen effektiv masse ?
Jeg vet, men da får jeg ikke lukket lokket.Den skal jo tåle 19,8g med begge loddene? Ihht #25.646
Så er det med orginalt headshell ikke et som er 2X vektenDen skal jo tåle 19,8g med begge loddene? Ihht #25.646
Windfeld er vel en knall PU det?Det er nettopp derfor jeg ønsket Verismo, med noe høyere compliance og kun 9;5g. Men den krysser dessverre den absolutte prisbarrieren min så jeg slummer nok med Windfeld i overskuelig fremtid.
Selvfølgelig er den det, men du vet...idiotien stikker dypt! Fikk et tilbud på Verismo og det vekket meg, så nå reevaluerer jeg veien videre.Windfeld er vel en knall PU det?
Nå skal ikke jeg si så mye om forskjellene da jeg ikke har hørt de andre. Men at Anna graver tullete mye info ut av platene er ubestridig. Men ja prisen er noe stiv.Selvfølgelig er den det, men du vet...idiotien stikker dypt! Fikk et tilbud på Verismo og det vekket meg, så nå reevaluerer veien videre.
Nå skal det være sagt at jeg ikke føler å hatt full glede av Windfeld før jeg fikk T. Hvorfor har jeg ikke peiling på? Men nå har den virkelig kommet til sin rett. Tenker også på, at om jeg skal "oppgradere" bør jeg kanskje se på andre produsenter. For om du kun ser på specs er det faktisk Windfeld som er den beste blant de fem med Replicant 100 nål. Den sporer best og har minst frekvensavvik. Så det som gjør Anna og Verismo bedre og verdt det store prishoppet er ikke umiddelbart tydelig. At de to er bedre skal jeg ikke bestride, men 20k/40k bedre? Tåpelig mye penger...
Men du må vel lure på om det faktisk er enda mer å hente ut med "riktig" arm? Denne pickupen skriker jo etter en 1000r med en SME olNå skal ikke jeg si så mye om forskjellene da jeg ikke har hørt de andre. Men at Anna graver tullete mye info ut av platene er ubestridig. Men ja prisen er noe stiv.
NægguMen du må vel lure på om det faktisk er enda mer å hente ut med "riktig" arm? Denne pickupen skriker jo etter en 1000r med en SME ol
Men dette var vel et spontankjøp? En mulighet åpnet seg da forrige eier skulle prøve noe annet?Næggu
Det er Anna så er det Anna Diamond der er prishoppetTitta litt på hu Anna nå. Ser at butikkene jaggu ikke veldig enige om prisen på den. Skiller omtrent akkurat 20.000 ifølge prisjakt på den veil. Kommer nok aldri til å eie en slik dyr PU uansett, men synes det er gøy at noen går så langt for å grave ut det som ligger i vinylen. Faktisk utrolig gøy
Ikke spontankjøp nei, hadde dialog om den for en mnd siden, men siden jeg var usikker på veien videre med vinyl så lå det litt på vent.Men dette var vel et spontankjøp? En mulighet åpnet seg da forrige eier skulle prøve noe annet?
Lærer noe nytt hver dag.Det er Anna så er det Anna Diamond der er prishoppet Vis vedlegget 909774
Slutt å tull, forrige uke skulle du selge alt!Ikke spontankjøp nei, hadde dialog om den for en mnd siden, men siden jeg var usikker på veien videre med vinyl så lå det litt på vent.
Dette gidder jeg faktisk ikke å kommentere!Slutt å tull, forrige uke skulle du selge alt!
Egentlig bedre å kalle det et spontankjøp, for selv om du opplever et stort løft fra den noe behagelige, men også noe udetaljerte Benz er Anna faktisk i grenseland for armen, det er et faktum. Det finnes jo løsninger om du hadde hatt tålmodighet, men kjenner jeg deg rett er det nok ikke lenge til Anna er på vei videre og du tilbake der du var. Du er egentlig ferdig med vinyl.
Den er hos reperatøren for en oppgraderingHmmm hvor er det blitt av spole maskinen? Moro at du koser deg med ny pu
mvh
Jeg gjorde vel ikke noe galt, Anna er bare en bedre PUHmm da lurer jeg på hva du gjorde galt med gullvingen. Jeg har en glider her som klarer bedre på langt "ringere" utstyr enn hva du har.
Joda den er jeg med på, gratulerer med Anna! Det var tegningen av opplevd lydbilde med gullving jeg reagerte på. Det ligner veldig på det "omfanget" jeg får med en AT e95sh her f.eks. Med glider får jeg sånn ca. det du tegnet opp med Anna.Jeg gjorde vel ikke noe galt, Anna er bare en bedre PU
Kult!!Ytterringen er Anna og indre Benz Micro, ikke lett å forklare men alt åpnet seg på en utrolig måte. Om Anna er på grensen av hva armen tåler så lenge den ikke krysser den grensen så greit for meg. Går ikke tilbake til en Cadenza black eller Benz etter dette da det blir som å legge et lokk over lyden. Mikro detaljer er en helt annen verden med Anna, bassen går flere meter dypere, diskant/ mellomtone flere meter høyere.
Vis vedlegget 909802