The Gunner
Ăresmedlem
Helt klart. Men sÄ har vi ogsÄ kjerringmenn med uslokkelig behov for Ä pÄpeke det andre har, er rÊva.Noe annet skulle tatt seg ut
Helt klart. Men sÄ har vi ogsÄ kjerringmenn med uslokkelig behov for Ä pÄpeke det andre har, er rÊva.Noe annet skulle tatt seg ut
Holder du med Arsenal Gunner? Go figure... Smart mann han franskmannen..âEveryone thinks they have the prettiest wife at homeâ â Arsene Wenger
Jeg skjÞnner du har blitt sÄret gunner, men vi sier som Eagles "get over it"Helt klart. Men sÄ har vi ogsÄ kjerringmenn med uslokkelig behov for Ä pÄpeke det andre har, er rÊva.
Hehe, AW har noen gullkorn, ja.Holder du med Arsenal Gunner? Go figure... Smart mann han franskmannen..
God morgen OveGod morgen. Nok en herlig dag her i Follo, kaffe og radio som vanlig fÞr jeg reiser ned til bÄten
Vis vedlegget 913732
Takk for detGod morgen Ove
Ble virkelig fin den frontveggen din bak anlegget - behagelig Ä hvile Þynene pÄ mens man nyter musikken
Skiiit. Da er nok plater en ok ting Ä holde pÄ med. Du fÄr sende faktura pÄ brukt tid. Siden du ikke kunne planlegge noe annet...
MÄ nok detSkiiit. Da er nok plater en ok ting Ä holde pÄ med. Du fÄr sende faktura pÄ brukt tid. Siden du ikke kunne planlegge noe annet...
Nja, hadde ikke satt verden pÄ hodet for Ä finne den.Er JPN-pressingen av Zaragon noe nevneverdig bedre enn UK/Europe?
Huff da, jeg har 3Jeg har ingen...
Holder det som regelHar i hvertfall en
Vis vedlegget 914511
Ja seff gjÞr du det!Jeg har ogsÄ en grÞn. Trenger jeg en gul da ??
Den kommer opp igjen, men skal dÄ laget en hylle til denSer fint ut Ove men du mÄ ikke hjemme vekk spolemaskinen
mvh
Bare en liten stundA Tanberg i skamme kroken
SĂ„ det er ikke "varme hvetebrĂžd" hun steller i stand for deg?Den siste aupairen lager frokost, rundstykkene er strax klare. Dagen kan starte, blir det tur til @Hifi&Vinyl i dag?
Vis vedlegget 915346
Det blir festdag for meg pÄ LÞrdag. Skal til Hi-fi & Vinyl. HÞre pÄ noen platespillere til salgs. Pluss hamstre litt godbiter fra vinyl hyllene. Er misunnelig pÄ dere gutta som bor nÊre. Oslo borgerDen siste aupairen lager frokost, rundstykkene er strax klare. Dagen kan starte, blir det tur til @Hifi&Vinyl i dag?
Vis vedlegget 915346
Da ses vi der pÄ lÞrdagDet blir festdag for meg pÄ LÞrdag. Skal til Hi-fi & Vinyl. HÞre pÄ noen platespillere til salgs. Pluss hamstre litt godbiter fra vinyl hyllene. Er misunnelig pÄ dere gutta som bor nÊre. Oslo borger
Stilig. Jeg fÄr be JÞrgen om Ä peke deg utDa ses vi der pÄ lÞrdag
Navnelapper eller brystkasse...??Hva med navnelapper pÄ brystkassa. (for de som har)
NÄ er vel ikke forholdene stÞrre enn at det gÄr fort Ä ta en presentasjonsrunde pÄ besÞkende som er tilknyttet HFS.Hva med navnelapper pÄ brystkassa. (for de som har)