Evo III
Hertugen
Ikke like bøst som Counterpoint, men fine ja
Ikke like bøst som Counterpoint, men fine ja
WT350 monoblokkene er to stk. stereo WT100 brokoblet.
Aria er på en måte Counterpoint 2.0, designet av samme mann, Michael Elliot. Aria forsterkerne skal være en videre utvikling av Counterpoint NP forsterkerne.Ikke like bøst som Counterpoint, men fine ja
Hvorfor skulle det være drøy kost? Vel, kanskje versjon 1.1 er mer passende. De er designet av samme mann, som selv sa at han bygget Aria forsterkerne slik han ønsket han kunne ha bygget Counterpoint. Det kan godt hende at Aria ikke er bedre, men det var i hvert fall Elliots mål å designe Aria uten de kost restriksjoner han mente seg pålagt med Counterpoint. Han mente selv at han hadde forbedret designet.Å kalle Aria for CP 2.0 er drøy kost. Annerledes, men ikke 2.0 som en ny og forbedret Counterpoint.
Snart kanskje jaGøy at det funka så bra - snart på tide å gratulere da vel......
Hva med en Mcintosh ma8950 i stede? Da får du 3 i en, istede for 2 i en, til nesten samme pris som en Mcintosh C53?Må finne en sånn også da, masse penger det.
Vis vedlegget 916589
Fin den, men neiHva med en Mcintosh ma8950 i stede? Da får du 3 i en, istede for 2 i en til nesten samme pris forC53?
D1100 kjører et tverrs gjennom balansert kretsløp og om du ser på S/N så er den 11dB bedre enn i C53, ikke en ubetydelig forskjell.Tvi tvi med ny formentlig snart ny Mcintosh Evo!!
Dette er vel egentlig et spørsmål til MakkinToshen, men er det noe stor forskjell på DACen som sitter i D1100, og DA2 (DAC-kort) som sitter i C53?
Takk AGratulerer!
Gratulere!!Da er valget tatt, nå må jeg finne preamp.
Vis vedlegget 916661
Det er nye rør i de, samt alle lytter og kondiserså jeg sattser på problemfritt bruk i noen mnd’rHere we go! Rørrulling og jakt på preamp. Da har du endelig litt å sysle med Grattis!
Takk biskopgrattis, evo.
de counterpointene der har knekt mang en nymotens påfugl med blålys og fete specs.
Takk VGrattis - jeg regnet med at de var solgt når vi bar de ut i bilen
Takk for detGratulerer med tøffe amper!
TakkGratulere!!
Oslo Hificenter eller Duet neste?
Bra! Da har du jo rør lenger enn du kommer til å beholde demDet er nye rør i de, samt alle lytter og kondiserså jeg sattser på problemfritt bruk i noen mnd’r
Når du kjøper deg ny preamp(McIntosh), hvor skal bånnspilleren stå da?Nå har Counterpointene blitt varme i rørene sine. De har en kontroll på høyttalerne som er imponerende, bassen sitter som ei kula her. Topp/ mellomtone er så behagelig at det er en fryd for øret. @jorwed_ var innom en tur og han er enig med meg(takk for 50 lappen) .
Vis vedlegget 916438
Noen måneder = en tolv søtten hifi-år detDet er nye rør i de, samt alle lytter og kondiserså jeg sattser på problemfritt bruk i noen mnd’r
Noen måneder = en tolv søtten hifi-år det
Grattis med nytt i racket
mvh
Den kommer opp den et stedNår du kjøper deg ny preamp(McIntosh), hvor skal bånnspilleren stå da?
Nei, faen heller. Denne gang får du ingen gratulasjon fra meg. Dette er så forrige lørdag...