Vet ikke helt om jeg kan gå god for dette, men, men, men, men.Koser oss
Vis vedlegget 928437
Driver den kroppen med pløying NOT er nok Høybråten som vil få glede av ren kaldkvelning.Utpreget "Farmers Tan" på Hertugen..
M
Det er ikke en røyk han har i kjeften, men en sigar.Røyken i kjeften du skulle ha hvert kald kvelt for den selvsagt blodkvalt førts
Jepp, Kaptein KabelsatanDette var vel ikke helt den tradisjonelle Sunseeker looken. Tenderer litt mer mot råbarka eier av en gammel sørlandssnekke
Alternativt ser han ut som en seilslusk som har vært ute noen dager og minimert fokus på hygiene. Råbarka og seilslusk trumfer helt klart en tradisjonell Sunseeker bunadJepp, Kaptein Kabelsatan
Me lige de på Sørlandet
Trøtt i trynet Tor?Ikke ennå
Veldig har stått opp nå, sitter her med en kaffe Skal bli kjekt med en grå ogTrøtt i trynet Tor?
Ja ikke dumt detvi er ikke så vant med extrem varme her i landetVeldig har stått opp nå, sitter her med en kaffe Skal bli kjekt med en grå og
kanskje litt kjøligere dag.
Me likeHer er noe for dem som ikke misliker Pink Floyd o.l.
Vet ikke helt hvorfor jeg la dette inn akkurat i tråden din, Evo
Tviler jeg ikke påHadde glatt stått over både kaffe og glass jeg
Snakk for deg sjøl. Jeg har blå piller og da er det så flua ikke får fotfeste engang!Mange halvgæmliser som tøffer seg! Hadde hun der blafret med øyevippene, hadde nok de fleste rullet over på siden med dyp prestasjonsangst
Virker mere, som du bare taler for deg selvMange halvgæmliser som tøffer seg! Hadde hun der blafret med øyevippene, hadde nok de fleste rullet over på siden med dyp prestasjonsangst
Kjenner det @TT.Snakk for deg sjøl. Jeg har blå piller og da er det så flua ikke får fotfeste engang!
Du har fuldstendig missforstått, @Karmana .Skjønner det ikke er peanøtter dere skal ha i skålen hvis det slumper til med et damebesøk