TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Vet ikke hvorfor, men jeg tenkte plutselig på Odd Nerdrums selvportrett for en tid tilbake (Google er din venn)Kjenner jeg gir meg nå før det kommer detaljer
Vet ikke hvorfor, men jeg tenkte plutselig på Odd Nerdrums selvportrett for en tid tilbake (Google er din venn)Kjenner jeg gir meg nå før det kommer detaljer
Ja se det, da kan de få beholde den selvSer ut til at den blir dyrere enn dagens toppmodell med DAC ja
HiFi Rose RS130 - Audio Venue
HiFi Rose RS130 - is a flagship device suited to any audiophile looking for the best possible way to get a whole world of digital audio content to their DACwww.audiovenue.uk
Ser denJa se det, da kan de få beholde den selv
Den er bøsFlott Sansui der!
Imponerende! Og jeg som sendte forsterkeren på rep for å bytte et lite høyttalerrelè får ha som mål i bli litt mer handyDa har 2 motorer fått ny regreim. Byttet samtidig reléer til startmotorene og frostveske i ferskvanns systemet.
Vis vedlegget 930028 Vis vedlegget 930029
Det var utrolig lett å bytte de, men jeg har en fordel som ikke alle har i båten. Jeg kan sitte foran motorene og bytte demange må løfte ut motoren for å bytte regreim, eller det er trangt som fy.Imponerende! Og jeg som sendte forsterkeren på rep for å bytte et lite høyttalerrelè får ha som mål i bli litt mer handy
Ja den er detog spiller nyyyydeligSansui kan aldri bli feil, fin var den.
Grattis med nye flipp-flopper Jorwed!‘Noen’ har ‘ingenting!’ å ha på seg….
Yes please!Høres ut som du trenger en øl tur!
Godt jeg er ungMange halvgæmliser som tøffer seg! Hadde hun der blafret med øyevippene, hadde nok de fleste rullet over på siden med dyp prestasjonsangst
Er litt i stuss om det er gjensidig?Skulle gjerne hatt en god sommer med hun der God sommer Ove
mvh
Erfaring, unge mann..... erfaring. Ingenting slår erfaring....... vel @motoren ??Er litt i stuss om det er gjensidig?
Joda.. YNGERE erfaringErfaring, unge mann..... erfaring. Ingenting slår erfaring....... vel @motoren ??
Hun her har nok mye erfaring, og ett eller annet triks å lære bort.Erfaring, unge mann..... erfaring. Ingenting slår erfaring....... vel @motoren ??
Ser tomt ut hos deg. Pro Ject Platespilleren solgt? Hvordan går det med den syke platespilleren?Budwieser i glasset og litt musikk på streameren er ikke halv galt det heller.
Vis vedlegget 931824
Skål.Skål mr., det ser veldig tomt ut under tvskjermen hos deg. Er det pause på hififronten nå?