_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
Du glemte bildet av maten, bare tilbehøret detteMat er jo greit også
Du glemte bildet av maten, bare tilbehøret detteMat er jo greit også
Nei du sier noe der.Ja, hvordan klarte vi å sløve skikkelig før streamingen gav oss muligheten
Må vere fint å kunne sløve litt med ei slik utsiktGreit å komme seg hjem, sette på en spilleliste og bare sløve seg i sofaen.
Vis vedlegget 939139
Fort deg… endrer seg snartFlott anlegg du har nå. Får kanskje komme innom etterhvert å få en lytt en vakker dag, om det lar seg gjøre.
Jeg har det ikke travelt, men alltid spennende å høre andres anlegg. Null stress!Fort deg… endrer seg snart
Bare kom du, koz detFlott anlegg du har nå. Får kanskje komme innom etterhvert å få en lytt en vakker dag, om det lar seg gjøre.
I disse Barbietider..... slå til med rosa!Da er blokk nr 2 også fått nye merker. Led striper til VU har Hr Rolf hos Neby klare, bare valg av farge igjen. McIntosh turkist eller ?
Vis vedlegget 939295 Vis vedlegget 939296
Næggu om jeg gjørI disse Barbietider..... slå til med rosa!
Hvordan går det med platespilleren, fått den igjen?Næggu om jeg gjør
NeiHvordan går det med platespilleren, fått den igjen?
Takk det samme FDu har rett og slett fått landlov igjen Ove? Fortsatt fin sommer buddy
mvh
HerGratulerer, det ble flott, men hvor er viserne og graderingene av meteret?
Ble flott EvoC-52 har fått nytt printkort med nye led pærernå lyser alt.
Vis vedlegget 939701
Ref tidliger post. Hold meg oppdatert, sitter her med vipps.Legger merke til ryktene i en herværende tråd, stiller gjerne
først i køen når du selger Eversoloen neste uke.
Mvh V-M
Forsiktig nåså jeg ikke mobber spekefjølene dineBle flott Evo
Eversolo…… er det den lille under der
Nei da, bare mobber litt
gismo
Fornøyd med "greia" jaSer bra ut dette Ove Fornøyd med den Solo greia?
mvh
Såpass så bra og Gratulerer med ny boxFornøyd med "greia" ja
Tror nesten du må lete andre stederRef tidliger post. Hold meg oppdatert, sitter her med vipps.
Nja til å være en som skifter bokser fortere enn andre skifter truserTror nesten du må lete andre steder
Det må komme en oppgradert eversolo først daNja til å være en som skifter bokser fortere enn andre skifter truser
er vel statistikken i mot deg??
TakkSe der ja! Det ble veldig flott. Gratulerer!
Gratulerer
Den blir ikke satt inn før til høsten når båten kommer på landSe det ja, ny amp i oppsettet spennende å høre resultatet
Gratulerer
mvh