Sånn jeg har joHvis ikke du har, har de i alle fall på Oslo Hifi Center:
NORDOST VALHALLA 2 4K UHD
The Valhalla 2 4K Ultra High Definition Cable was purpose built, from design to material, in order to optimize high speed digital signaling, while eliminating harmful factors such as jitter, timing errors and crosstalk.oslohificenter.no
Må vel ha to, siden vi snakker stereo?Hvis ikke du har, har de i alle fall på Oslo Hifi Center:
NORDOST VALHALLA 2 4K UHD
The Valhalla 2 4K Ultra High Definition Cable was purpose built, from design to material, in order to optimize high speed digital signaling, while eliminating harmful factors such as jitter, timing errors and crosstalk.oslohificenter.no
Der var jeg litt kjappbare lyd ut av HDMIJa med HDMI.
Ok. Det funket ikke her heller, men ikke så viktig. Takk iallefallDer var jeg litt kjappbare lyd ut av HDMI
TakkDer var den i hus alt ja - gratulerer!
Søt liten tass 'a gitt, grattis Ove.
TakkSøt liten tass 'a gitt, grattis Ove.
Wow, overgår både Rose RS250 og Lumin D2/T1 - selv via innebygget DAC - det var veldig gode skussmål bra det kommer nye produsenter som kan komme til bordet med gode produkter som ikke har high end-prissettingSpilt en del på den i kveld, dette klarer ikke hifi rose og matche. Bedre app, bedre lyd, lagger ikke, har tidal connect, kan legge inn TuneIn. Bedre meny alt er lett å skjønne. I forhold til Bluesound så er ikke dacen i bluesound så bra som i hifi rose men med coax i McIntosh C-52 så liker jeg bluesound bedre enn Rose med sin flotte App. Denne overgår også Lumin D2 og T1 både i lyd med innebygd dac og app.
Vis vedlegget 932697
Den er helt klart et friskt tilskudd til streamere ja, Lumin har priset seg helt ut etter min mening, hifi rose virker ikke helt ferdig utviklet. Bare det å komme med en ny model så kort tid etter 150 og 250 RS er for dumt. Det er ikke min Technics men Kristian hos Neby sin, jeg bare låner den til min er ferdig.Bra at det kommer noen merker som utfordrer prisen på mange av disse streamerene som begynner å bli svært dyre. Og jeg ser Technics er på plass igjen også
Takk for det.Artig og gratla! Men du bruker ombord-DACen i C-52, jeg forsto det riktig @Evo III?
Nå er jo HiFi Rose 250,150 og den siste nye 130 som er en ren streamer, helt ulike produkter i forskjellige prisklasser, og det er ikke uvanlig at en produsent har flere modeller.Den er helt klart et friskt tilskudd til streamere ja, Lumin har priset seg helt ut etter min mening, hifi rose virker ikke helt ferdig utviklet. Bare det å komme med en ny model så kort tid etter 150 og 250 RS er for dumt. Det er ikke min Technics men Kristian hos Neby sin, jeg bare låner den til min er ferdig.
Koster å drive skikkelig markedsføring vettu!RS250 og RS150 er jo kommet i RS250A og RS150A, at de kom med en ren streamer er jo fint. At de legger seg så høyt på pris stigen når en eversolo som er like solid bygget med bedre lyd analogt ut (enn RS 250) til nesten halve prisen får en til å lure.
Helt klart jeg hadde klart meg uten, men de hadde ikke den andre på lager. Da ble det master editionSkikkelig nyforelsket skjønner jeg Nice! Håper forelskelsen holder seg. I forhold til pris hadde du vel klart deg like godt uten Master Edition, men de 3 ekstra K gjør den sikkert lettere å selge når den tid kommer
Fryktelig synd det der assa.Helt klart jeg hadde klart meg uten, men de hadde ikke den andre på lager. Da ble det master edition
Ja, men og vente 4/5 dager er ulideligFryktelig synd det der assa.
Ja, jeg vet hvordan det erJa, men og vente 4/5 dager er ulidelig
Ja, det får jaggu være grenser for hva man skal måtte tåleJa, men og vente 4/5 dager er ulidelig
Ikke sant!Ja, det får jaggu være grenser for hva man skal måtte tåle
Ja den er liten, men det er jo michi også men låter vel bra for det?Grattis……gikk fort, ser fin ut, mein så liten da gett
gismo
Takk, ja det er det. Veldig mye streamer for pengene.Ser veldig bra ut Eversolo’en. Fin pris også!
Takk.Til lukke, høgvyrde hertug.
Trur du har rett i at app, inkl. det å ikkje lagga vesentleg i bruk, er det viktigaste kriteriet.
TakkGratulerer med ny trådtittel