Havnet der dine åsså jaTakk, de reiser til det store utlandet neste uke.
Det er heilt forkastelieg!Havnet der dine åsså ja
Ser og skjønner deg godt jeg Ove, fra 2016-2023…..,(mine fra 2015-23)……. DA har man lyst på en ny vri og litt annen sound
gismo
Nei.Har du noen høyttalere i mellomtiden?
At du skylder meg 100krJammen, jammen.. Hva er det du sier?!![]()
Eh, kan ikke se at du veddet imot. Men ok, vi kan inngå et kompromiss. Jeg kjøper Jan Eggum-musikk for en hundrings til deg hos Hifi&Vinyl, så blir Jorwed fornøyd også. Vinn-vinn-vinn!At du skylder meg 100kr![]()
Du følger jo ikke medSalg av SF. Den så jeg ikke komme. Hva blir det neste ?
Hertugen erklærer vinyl som dødt og beslutter å selge platesamlingen ?
Hvem vet. Vi får følge med i neste episode av adelige forviklingar![]()
Har sett de, men det er ikke de jeg skal ha
Eggum kan du putte opp i riskokeren dinEh, kan ikke se at du veddet imot. Men ok, vi kan inngå et kompromiss. Jeg kjøper Jan Eggum-musikk for en hundrings til deg hos Hifi&Vinyl, så blir Jorwed fornøyd også. Vinn-vinn-vinn!![]()
No shitDu følger jo ikke med![]()
Hva er det du skal ha da? Trudde disse dugde je daHar sett de, men det er ikke de jeg skal ha![]()
Ikke den fargenHva er det du skal ha da? Trudde disse dugde je da
gismo
Nei huff daØyh, Hertug! Pass på!
Du er på full fart nedover nå, mot meg - og andre relevante deler av almuen -som måtte inneha sentraliserte Tannoy'ish diskanter
Ikke umulig det du
Kjøp deg McDigg først duGratulerer, nydelig høyttalere
Håper du beholder de lenge nok til at jeg går spart opp litt![]()
Ja mye å spare til nå, men redd du selger før McDigg kommer i hus herKjøp deg McDigg først du![]()
Hadde SF i 7 årJa mye å spare til nå, men redd du selger før McDigg kommer i hus her![]()
Var jo så vidt innspilt da jo . Jeg har hatt mine i ca 17 år , akkurat nok til at det begynner å løsne skikkeligHadde SF i 7 år![]()
Håper på det, ellers blir jeg trist og må løpe ut i skogen med et tauGratulerer.. Disse tipper jeg er gode makkere for mc2000
![]()