Synes mine Tannoy DC10ti er store så med 2x12" vil jeg tro disse har tilstedeværelse når de står i et rom. Dette er vel i grunn neste versjon av de jeg har og en modell opp. Liker bedre dette utseendet en de med gammelt utseende. Synd ikke Tannoy kom med samme ringer rundt ellementene, synes Fyne er et hakk opp visuelt der
Det er vel bare 7 år siden sist, så ikke renn ned døra herGratulerer, ser flotte ut
Nå må jeg nok en tur nedover snart
gismo
Du har vel bra folk på saken. Jeg har tro på Fyne 704 . Det jeg har sett og hørt virker svært lovende.Håper de står her snart, men det er ting som må falle på plass først. Det blir nye høyttalere om ikke lenge uansett, men om det blir Fyne f 704 er avhengi av at de kan leveres her om ikke alt for lenge.
Ja det er hovedsaken med bytte.Er det mest interessante med Fyne annen lydsignatur?
Sant detTypisk en høyttaler med "hjerte og smerte". En viktig egenskap
UfintDæven, de var uber schtøgge!
Kjenner jeg savner de smukke, elegante og vakre SFene allerede. Nyyyydelig håndverk og suuuuuper lyd
Hvordan kunne du?!
Er bare misunnelig vettu. Grattis!Ufint
Om en ukes tid håper jegDa er det bare å GRATTIS med vakre formidlere. Når får de i hus ?
WalnøttGratulerer, disse var flotte
Hva heter denne finish’n da?
gismo
Velkommen tilbake Vinyl-mannen, var det deg som også var innom tråden til @Evo III under et annet alias, som nå er slettet?Skal hilse fra vinyl-mannen, hans noe abrupte avskjed skyldes et akutt behov for ensomhet
og tid for meditasjon, helst på en fjelltopp langt unna folk, men med en bærbar laptop.
Som hans alter ego, altså meg, Vinyl-mannen © 2.edition, er jeg gitt i oppgave av v-m å
blant annet å videre føre hans tråd og bidra i div. tråder.
Vi, v-m og undertegnede legger jo merke til hvor ofte Hertugen både skifter truser og
deler i sitt oppsett. Lurer på om Høvdingen kunne fått til en løsning så vi slipper
det konstante maset rundt dette å skulle gratuleler hver uke?
Hva tenker andre medlemmer om dette?
Uansett, hiphip @Evo III , slit de med helsa
Ærbødigst
vinyl-mannen og hans alter ego Vinyl-mannen © 2.edition
Gratulerer med nye høyttalere. Spennende!
TakkGrattis med spennende valg av nye høytalere