Evo III
Hertugen
Jeg er på min 4rde kopp.Ja, tidlig oppe i dag. Det var ett eller annet jeg skulle. Husker ikke hva. Må ta en kaffe til .)
Jeg er på min 4rde kopp.Ja, tidlig oppe i dag. Det var ett eller annet jeg skulle. Husker ikke hva. Må ta en kaffe til .)
Nei hime, venter på at klokken skal bli 11:28Jeg skal ikke hive meg på, skal spare deg for morsomheter. En ting må jeg få lov til å kommentere, kaffe drikkingen. Det er ikke hvor mye du drikker, men hva du drikker av.
Vis vedlegget 970835
På jobb I dag?
Trenger ikke NRK lengerFølg spenningen minutt for minutt hos hertugen
Sånn mener du?Kan ikke så annet enn en gigantisk opptur når du endelig får høyttalerne klare til bruk tror dette blir veldig bra
Ja var noe slikt jeg hadde i tankene!Sånn mener du?
Vis vedlegget 970869
Sl-1200 G ble solgt, denne får ta over så lenge.
Vis vedlegget 946008
[/QUOTE
Den ser bunnsolid ut. Spiller sikkert ikke mye dårligere enn 1200’n. Grattis.
PS jag kjøper Sansui’n når du går lei
Er bare å sette på Pan Sonic nokså høyt for deretter enten ta turen ut eller sette på seg hørselsvern.Grattis med komplette Fyne endelig Nå må du bare spille inn det nye elementet 250 timer
Tviler på at det tar så lang tid, det er jo en av ideene med det kantopphenget til Fyne, at det ikke trenger å spilles inn i en evighet.Grattis med komplette Fyne endelig Nå må du bare spille inn det nye elementet 250 timer
Takk, de låter ikke dårlig neiDa kan det bare gratuleres, vel fortjent dette her. Kan fort bli meget bra. Utrolig flotte høyttalere du har fått deg, Regner med at det også låter fortreffelig.
Det er nok uproblematisk ja, takkEndelig! Grattis! Kos deg…….noe jeg antar fremstår som relativt uproblematisk