Evo III
Hertugen
Takk, det gjorde litt vondtGrattis! Imponert over at du klarte å forlate lyttestolen på formiddagen her.
Takk, det gjorde litt vondtGrattis! Imponert over at du klarte å forlate lyttestolen på formiddagen her.
Hertugen surfer på en bølge av godlyd mellom heimen og hifi brødrene. It's good to be the DukeLåter greit her også
Vis vedlegget 971026
Ah, derfor de har rynker? Ikke derfor de slutter å fungere? Alderdom?Tviler på at det tar så lang tid, det er jo en av ideene med det kantopphenget til Fyne, at det ikke trenger å spilles inn i en evighet.
Ikke sant!🫅Hertugen surfer på en bølge av godlyd mellom heimen og hifi brødrene. It's good to be the Duke
Mener det selv ogsåEn ting er sikkert, du gikk for riktig finish - ferdig snakka
TakkGratulerer med flotte høyttalere og godt det ordnet seg forholdsvis raskt
Takk for detDa er alt på plass, så da får vi gratulere
TakkGrattis
Takk Vblir nok fornøyd, litt tilvending er det jo.Ingen flere unnskyldningerer nå, Grattis med nye. Håper du blir fornøyd med ditt valg.
Alltid kjekt med noe nytt
V-m
Regnet med at du likte den ja
Takk. Det låter ikke dårlig neiGratulerer på etterskudd. Ser ut som en million, og tipper det låter slik også
TakkGrattis!!
Det spiller bra dette, det er noe "mykere" diskant i det gamle elementet kontra det nye. Bassen sitter godt i sweetspot, skal ikke bevege meg så mye ut av den før bassen avtar ganske mye. Skal teste litt flere vinkler på de, kanske vinkle de mere inn i mot sweetspot?Hvordan spiller det nå når du har fått testet litt, vil tro de er enklere å få til i bass en minne.
Kan de stå nærmere bakveggen uten at bassen forsvinner i sweetspot?Det spiller bra dette, det er noe "mykere" diskant i det gamle elementet kontra det nye. Bassen sitter godt i sweetspot, skal ikke bevege meg så mye ut av den før bassen avtar ganske mye. Skal teste litt flere vinkler på de, kanske vinkle de mere inn i mot sweetspot?
Tannoy anbefaler at de vinkles så de krysser foran hodet. Står det noe om dette i brosjyren til Fyne?Det spiller bra dette, det er noe "mykere" diskant i det gamle elementet kontra det nye. Bassen sitter godt i sweetspot, skal ikke bevege meg så mye ut av den før bassen avtar ganske mye. Skal teste litt flere vinkler på de, kanske vinkle de mere inn i mot sweetspot?
Ta en cm på hver side om om gangen . To-in har enormt mye å si for lydbildet i stuen min i alle fall. Mine krysser rett foran trynet i sweetspot.Det spiller bra dette, det er noe "mykere" diskant i det gamle elementet kontra det nye. Bassen sitter godt i sweetspot, skal ikke bevege meg så mye ut av den før bassen avtar ganske mye. Skal teste litt flere vinkler på de, kanske vinkle de mere inn i mot sweetspot?
Har ikke noe valg med bakvegg, der har jeg ikke mere å gå påKan de stå nærmere bakveggen uten at bassen forsvinner i sweetspot?
Fyne sier detteTannoy anbefaler at de vinkles så de krysser foran hodet. Står det noe om dette i brosjyren til Fyne?
Jeg sliter med å få meg selv til å gjøre det, her treffer senter høyttaler ca. på skulder.
Da gir Fyne og Tannoy samme anbefalingFyne sier dette
Vis vedlegget 971208
Kom ikke som et sjokkDa gir Fyne og Tannoy samme anbefaling
TakkSpennende ting skjer på loftet ser jeg og gratulerer med å få dem komplette
Ble rent inspirert av toe-in snakket og har eksperimentert litt i Casa Vipa . Ble bedre med mer toe-in her
Interessant dette. Opplever du at lyden blir mindre pågående og kanskje også mindre slitsom, når du vinkler mer innover?Takk
Det er ikke altid det skal så mye til med justeringer.
Njaaaa ikke helt, bassen sitter bedre og vokalen trekker seg noe bakover.Interessant dette. Opplever du at lyden blir mindre pågående og kanskje også mindre slitsom, når du vinkler mer innover?
Takk.Litt treg her jeg, men Fyne står fremdeles på plass ser jeg, så da tar jeg sjansen ; Gratulerer!
Tipper dette låter en del friskere enn tidligere (?) Sikkert litt på godt og litt vondt på enkelte ting. Likevel ganske sikker på at det er enda morsommere å høre på anlegget nå.
Takk, de er trygge til over julNice compacts! Der har du høyttalere i flere uker! Gratulerer...