TakkGrattis med ny pickup
Ja den fortjener jo detJålebørsten tatt frem oxo! Fint ska det værra!
TakkGratulerer med ny PU (sic)
Det er bare de som ikke vet bedre som driver med slikt tull🫢Tror det mangler en reim på spilleren?
Når jeg leser denne festlige kommentaren og ser reaksjonene, tenker jeg på Piet Heins lille vers: Den som kun tar spøk for spøk...Det er bare de som ikke vet bedre som driver med slikt tull🫢
Krangler jo ikke med folk som åpenbart har nok med seg sjølNår jeg leser denne festlige kommentaren og ser reaksjonene, tenker jeg på Piet Heins lille vers: Den som kun tar spøk for spøk...
Nydelige Høyttalere EVO. Må jo påstå. En stor fordel med mindre kabinetter. De forsvinner mere i lydbildet. En tilvenning. Tror det blir meget bra resultat med Sub. GrattisNeidasåjoda🫢
Vis vedlegget 1031202
Takk, ja det ble bra med subbeneNydelige Høyttalere EVO. Må jo påstå. En stor fordel med mindre kabinetter. De forsvinner mere i lydbildet. En tilvenning. Tror det blir meget bra resultat med Sub. Grattis
Så får vi se om du slår deg til ro med skjønnheteneTakk, ja det ble bra med subbene
Ja det var det daSå får vi se om du slår deg til ro med skjønnhetene
Det er toppen jeg jobber med, nå er den for meg bedre.Moro å leke med posisjonering. Selv er jeg litt lat. Jeg sitter gjerne der med mistanker, men gidder ikke å gjøre noe før andre evt kommenterer det, og gir meg dermed «dyttet»
Hva opplever du av forandringer og evt forbedringer, da?
Jeg har en Umik du kan låne for litt målinger med REW. Om du vil gå den veien?
Bassen kommer til å forville seg inn i mellom spilene og bli borte for alltid..Blir plass til 1 Habitat her på høykant, kan ikke skjønne at ikke det skulle funke
Vis vedlegget 1031101
Gammelt innlands ord ?Bassen kommer til å forville seg inn i mellom spilene og bli borte for alltid..
M
Vakkert! Men hadde det ikke vært enda vakrere med sort originalplinth?For en sweet kombo.
Vis vedlegget 1031517
Tja jo nei hmmmVakkert! Men hadde det ikke vært enda vakrere med sort originalplinth?
Har Hertugen fått tak i en US press her ?Den jeg hadde var rimlig sliten, beste Toto plata mener jeg. Kan jo ikke spille slitene plater på Windfeld.
Vis vedlegget 1031819 Vis vedlegget 1031820 Vis vedlegget 1031821
Utvilsomt veien å gå! Du har kanskje noe slikt på hånden?Vakkert! Men hadde det ikke vært enda vakrere med sort originalplinth?
Nei det er 2018 tysk pressing, god lyd i denHar Hertugen fått tak i en US press her ?
Slutt å tullNydelige høytalere, som vanlig fra disse italienerne.
Men jeg får en rar assosiasjon når jeg ser dem...
Hæ, jeg? Bare ren tilfeldighet!Utvilsomt veien å gå! Du har kanskje noe slikt på hånden?