Ikke behov for tristeemoji Ove, høytalerne er nydelige, som jeg skriver. Likevel, det er noe med den asymmetrisk formen...Beklager hvis jeg har plantet ubehagelige bilder på netthinnenSlutt å tull
Ikke behov for tristeemoji Ove, høytalerne er nydelige, som jeg skriver. Likevel, det er noe med den asymmetrisk formen...Beklager hvis jeg har plantet ubehagelige bilder på netthinnenSlutt å tull
Du tar vel ikke noe her inne alvorlig?Du gratulerer og fornærmer meg i samme slengen?
Snakk for deg sjøl duHehehe, han mener nok bare at Accordo er usymmetrisk, ikke verre enn det. Husk at vi er mange gamlinger her inne. HT skal se klassiske ut, samme med platespillere. Fargen skal være svart, eller i beste fall sølv/gylden - da er du skikkelig fargerik, assa! Og pillene mot vondter skal tas til den og den tiden. Noe utenom rutinene, så raser verden sammen!
Hehe, jeg brukte pronomen vi for å være avvæpnende. Husker ikke helt hvordan du så ut, eller hva slags klær du gikk i, men neste gang vet jeg at jeg skal se etter en skikkelig fargeklatt!Snakk for deg sjøl du
Bare la fisken være du såpass må den unge tåleAbsolutt ingen fornærmelser fra min side! Bare et tydeligvis mislykket forsøk på å være litt morsom Bar send meg en pm hvis du vil at jeg skal fjerne fisken fra tråden din. Ser jo at det kan bli litt estetisk forstyrrende
Bare det ikke dukker opp Hegel i tråden min så er det greit🫢Bare la fisken være du såpass må den unge tåle
Et sted går grensen, estetisk vakre ting vil du ha deg frabedt???Bare det ikke dukker opp Hegel i tråden min så er det greit🫢
Eller PrimareBare det ikke dukker opp Hegel i tråden min så er det greit🫢
Et sted går grensen, estetisk vakre ting vil du ha deg frabedt???
Anbefaler denne til dine høyttalere:
Autoglym Instant Show Shine Quickdetailer, 450ml - Garasjetid
Denne glansen på boks er kjent både for amatørentusiaster og profesjonelle, og er perfekt for å vedlikeholde kjøret&osl...www.garasjetid.no
Vis vedlegget 1032123
Hakke så mye penger som deg jeg vet du
Hva snakker du om?!Hakke så mye penger som deg jeg vet du
Vi Follo gutta sto skulder ved skulder, tror jaggu han fikk en tattis av Eggumen, på ene rompeballa, på den andre la jeg merke til et portrett av ho Kari.Som landets største skap-fan tenker jeg du sto midt inni folkehavet med ett fett glis og duvet salig med i takt til musikken!
Vis vedlegget 1032302
Glad jeg ikke er en av de guttaGodt jeg er Oslo gutt da
Jeg velger heller en sakte meget meget ubehagelig dødSom landets største skap-fan tenker jeg du sto midt inni folkehavet med ett fett glis og duvet salig med i takt til musikken!
Vis vedlegget 1032302
Forsøk nå heller å overraske din kone med den lille død…….Jeg velger heller en sakte meget meget ubehagelig død
Mulig jeg er dust ,men ?Forsøk nå heller å overraske din kone med den lille død…….
Google is your friendMulig jeg er dust ,men ?
Google is your friend
Ja jeg liker den plata. Zaragon er også bra.Visste jo det vettu, men det visste du jo Synes det er den beste til John Miles, så den står allerede trygt i mine hyller
Du! Før du melder deg inn i den klubben, sjekk om det er noen medlemsfordeler først æ. Er medlem av bla Jula, Kid interiør, Bjørklund osv uten at jeg føler jeg får så mye ut av det.Må kanskje melde meg inni Less Loss klubben jeg da
Vis vedlegget 1032353
Flott spiller
Sjekka var ingenting, droppa det daDu! Før du melder deg inn i den klubben, sjekk om det er noen medlemsfordeler først æ. Er medlem av bla Jula, Kid interiør, Bjørklund osv uten at jeg føler jeg får så mye ut av det.
TakkFlott spiller