Evo III
Hertugen
NĂ„r du fĂžrst nevner detDet har vel strengt tatt aldri hindret deg
NĂ„r du fĂžrst nevner detDet har vel strengt tatt aldri hindret deg
Jeg tviler pÄ detOg derrrrr ble det paneler pÄ Langhus ja
Vi pÄ HFS tviler pÄ at du tvilerJeg tviler pÄ det
Ja det spÞrs om det er min kopp teDu kommer til Ä kjede deg med dem etter fÄ uker.
Og det gjÞr dem perfekte for Hertugen. Han rekker aldri Ä gÄ leiDu kommer til Ä kjede deg med dem etter fÄ uker.
Kanskje jeg mÄ kikke over til DKDu kommer til Ä kjede deg med dem etter fÄ uker.
Men hva er galt med de du har?Kanskje jeg mÄ kikke over til DK
Ikke noe, klĂžr i rĂŠvva bare.Men hva er galt med de du har?
Vi er forskjellige...Ikke noe, klĂžr i rĂŠvva bare.
Mye der ute som hadde vÊrt gÞy Ä teste, mÄ ikke ha en annen grunn enn det
Takk og lov for detVi er forskjellige...
Ikke hĂžrt noe om det.Er ikke det studenthybelhĂžyttaler?
De kommer du til Ă„ ha kortere enn de andre med danskklingende navn. Hjelper ikke bygge om rommet en gang.Ikke hĂžrt noe om det.
Eneste jeg har hÞrt er at de lÄter bra, trenger ikke bygge om hele rommet en gang for at de skal gjÞre det.
SR3 AA RAW?
Synsk du eller, eller mÄ du bare slenge med den svÊre kjeften din?De kommer du til Ä ha kortere enn de andre med danskklingende navn. Hjelper ikke bygge om rommet en gang.
Ja.SR3 AA RAW?
Nope, beklager! Har ikke mer Ä komme med. HÄper alt gÄr i orden og du blir en lykkelig eier!Synsk du eller, eller mÄ du bare slenge med den svÊre kjeften din?
Ikke jeg hellerNope, beklager! Har ikke mer Ä komme med. HÄper alt gÄr i orden og du blir en lykkelig eier!
Poenget var at jeg ble litt overrasket, litt som du ble den gang jeg stolt stilte opp Trinnoven min. Det jeg har hÞrt fra denne produsenten trodde jeg ikke helt matchet din smak, men har ikke hÞrt disse, sÄ jeg kan vÊre langt ute pÄ vidda.Ikke jeg heller
Du har vell litt mere justeringsmuligheter med sub? Hvor subben kan justeres i styrke, uavhengig av hÞytalerens diskant og mellomtone.For Ä vÊre helt Êrlig sÄ er jeg ikke helt komfortabel med sub, kunne gjerne slippe det. Da er Accordo litt for bass fattige her. SÄ det er grunnen til at jeg er litt vinglete om dagen
NÄ er jo EVO'n dagpasient der da - sÄ de tror jeg nok han har fÄtt med seg...eller ta en lytt til pÄ PMC24i hos HiFi&Vinyl
Da skjÞnner jeg! Det er vel et problem flere av oss stÞter pÄ. SlÄr ofte feil ut Ä bare kjÞpe en sub og hÄpe den integrerer perfekt med hÞyttaleren. Om man ikke gidder og styre med mÄlinger, EQ og slik skit er det ofte bedre Ä kjÞpe hÞyttalere som tilfredsstiller behovet helt ned.For Ä vÊre helt Êrlig sÄ er jeg ikke helt komfortabel med sub, kunne gjerne slippe det. Da er Accordo litt for bass fattige her. SÄ det er grunnen til at jeg er litt vinglete om dagen
Marten har jeg ikke fÄtt helt fot for. BÞrresen njaaaaSpÞrs om ikke litt smÄ monitorer og en enslig sub i ditt ganske romslige lytterom blir litt for stort sprik og vanskelig Ä fÄ integrert skikkelig.
Selv om folkene bak brandet er litt sÄnn passe sympatiske, sÄ ville jeg tatt en titt pÄ BÞrresen X3 (ligger et par pÄ Finn).
Eller bli ferdig med det og kjĂžpe Marten Parker Trio
GjÞr det nÄ...eller ta en lytt til pÄ PMC24i hos HiFi&Vinyl
Null stressDa skjÞnner jeg! Det er vel et problem flere av oss stÞter pÄ. SlÄr ofte feil ut Ä bare kjÞpe en sub og hÄpe den integrerer perfekt med hÞyttaleren. Om man ikke gidder og styre med mÄlinger, EQ og slik skit er det ofte bedre Ä kjÞpe hÞyttalere som tilfredsstiller behovet helt ned.
Litt dÄrlig samvittighet for at jeg bÞllet med deg i gÄr, var ikke vondt ment, ikke alltid Tosken treffer med tÞvet sitt.