Hertugens hifi loft

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Evo III

    Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.687
    Antall liker
    54.994
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Kan du komme med en seriøs vurdering av dem? Eller har du ikke hørt nok på dem ennå? Lurer på om jeg skal bytte ut mine…
    Har jo kun hadt de noen timer, men de spiller langt over prislappen. Flott og luftig diskant, mellomtonen er kanskje ikke på høyde med Sonus Faber Amati men den er mer enn godkjent. Bassen i PMC kjenner du jo godt til i fra før. Det er når jeg vrir volumen opp jeg får litt hakeslepp av disse, de gir seg jo ikke, bare mater på med go’lyd. Du hører stemmer med nok luft rundt til at det høres naturlig ut, toppen ligger og vaker i overflaten uten og hoppe for høyt opp til og bli plagsom. Ingen problemer med og følge bassgangen til bassgitaren, der er det en del høyttalere jeg har hørt som feiler stygt. Det er mye bra her til og "bare" koste 90K, klart du får bedre høyttalere enn dette men det er nok en del dyrere. Har helgen til og lytte mer på de, det gleder jeg meg til for dette var gøy😁.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.393
    Antall liker
    35.683
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Den bassen i PMC virker helt naturstridig. Alltid blitt imponert over hva de leverer der. Ikke noe å utsette på resten av området heller. De spiller musikk rett og slett - og jeg vil tro lyttetretthet ikke blir noe tema.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn