- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 31.130
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Ja, og når skjer det, da?Takk,HCS pleier og funke de ja. Blir stas når Conrad Johnsen dukker oppGratulerer! Marantz er et safe bet
O
Mvh
|
Ja, og når skjer det, da?Takk,HCS pleier og funke de ja. Blir stas når Conrad Johnsen dukker oppGratulerer! Marantz er et safe bet
O
I morgen den dag!!Ja, og når skjer det, da?Takk,HCS pleier og funke de ja. Blir stas når Conrad Johnsen dukker oppGratulerer! Marantz er et safe bet
O
Mvh
Kommer nok ikke før enn tidligst mandag. Husk at det er julerush hos Posten i disse dagerI morgen den dag!!Ja, og når skjer det, da?Takk,HCS pleier og funke de ja. Blir stas når Conrad Johnsen dukker oppGratulerer! Marantz er et safe bet
O
Mvh
Står at den er i Oslo og blir videresendt i dag.
O
Over nyttår tenker jeg TTKommer nok ikke før enn tidligst mandag. Husk at det er julerush hos Posten i disse dagerI morgen den dag!!Ja, og når skjer det, da?
Mvh
Står at den er i Oslo og blir videresendt i dag.
O
Velger og tro på deg,JørgenPessimist! Den er på butikken i kveld. Kanskje du skal svinge innom butikken rett før stengetid fordi du "trenger" melk. Så ser du om den ligger derEvt så er den der i morgen tidlig
![]()
Pakken har kommet,men venter på bære hjelpHar pakken ankommet eller må vi vente til mandag?
Så flott! Bare vent på bærehjelp, du, et er en tung jævel du har med å gjøre.Pakken har kommet,men venter på bære hjelpHar pakken ankommet eller må vi vente til mandag?etter prøven på onsdag kan jeg bare løfte 5kg de nærmeste 5 dager :'(
O
Hehe,nei sønnen min hentet den han. Det høres bra ut så langt,selv om jeg spiller veeeeeeldig lavt har jeg dypbass og bra med detaljer. Mellomtonen er bare helt magisk her nåVar det konemor som måtte bære inn nyriggen din i dag? Den ser ut å veie mer enn 5 kg
godeste Mr.JohnsenGrattis
Nå er det bare å sette seg ned og nyte. Så kommer du vel
med en oppdatering angående lyden senere formoder jeg![]()
Minnene kommer strømmende tilbake.......Joda, jeg måtte løfte jord på min også. Hadde 50 Hz brum som nesten drev meg til vanvidd.Tusen takk,første lytte seans ble en gedigen nedtur. Den duret noe sinnsykt i høyttalerene så jeg nesten kastet den ut igjen.
Byttet om på rørene og det skjedde nada,så byttet jeg kabler,nada,så skulle jeg bytte strøm kabel og DA!!!!
Det sitter jo en jævla jordings knapp på den,skrudde den på og vipps så var det tyst.
Nå må jeg fin lytte litt
O
Jo, den switcher absolutt polaritet denne også, som så mange andre CJ- produkter.Gratulerer ! Fet sak. Regner med at det ikke er motsatt polaritet på denne ? Det er iallefall det på mye av det CJ lager..
Det leste jeg noe om,hva skal gjøres da?Jo, den switcher absolutt polaritet denne også, som så mange andre CJ- produkter.Gratulerer ! Fet sak. Regner med at det ikke er motsatt polaritet på denne ? Det er iallefall det på mye av det CJ lager..
Mvh
Regner med at Evo vet om det, ellers blir det ikke noe å jippi.. Motfase låter bæsj...Jo, den switcher absolutt polaritet denne også, som så mange andre CJ- produkter.Gratulerer ! Fet sak. Regner med at det ikke er motsatt polaritet på denne ? Det er iallefall det på mye av det CJ lager..
Mvh
Høres ut som et godt utgangspunkt videre utfra hva du mener på stående fotHehe,nei sønnen min hentet den han. Det høres bra ut så langt,selv om jeg spiller veeeeeeldig lavt har jeg dypbass og bra med detaljer. Mellomtonen er bare helt magisk her nåVar det konemor som måtte bære inn nyriggen din i dag? Den ser ut å veie mer enn 5 kg
dette var gøy!!!
O
Jeg leste om det,men har jo bra bass her nå så har ikke gjort noe???Regner med at Evo vet om det, ellers blir det ikke noe å jippi.. Motfase låter bæsj...Jo, den switcher absolutt polaritet denne også, som så mange andre CJ- produkter.Gratulerer ! Fet sak. Regner med at det ikke er motsatt polaritet på denne ? Det er iallefall det på mye av det CJ lager..
Mvh![]()
Takk for detHøres ut som et godt utgangspunkt videre utfra hva du mener på stående fotHehe,nei sønnen min hentet den han. Det høres bra ut så langt,selv om jeg spiller veeeeeeldig lavt har jeg dypbass og bra med detaljer. Mellomtonen er bare helt magisk her nåVar det konemor som måtte bære inn nyriggen din i dag? Den ser ut å veie mer enn 5 kg
dette var gøy!!!
O
Kjekt når ting klaffer. Godt med hjelpsom slekt når nøden er stor(og forsterkeren)
Ha en musikalsk aften videre.
Vel- det enkleste er å gjøre det jeg har gjort: IngentingDet leste jeg noe om,hva skal gjøres da?Jo, den switcher absolutt polaritet denne også, som så mange andre CJ- produkter.Gratulerer ! Fet sak. Regner med at det ikke er motsatt polaritet på denne ? Det er iallefall det på mye av det CJ lager..
Mvh
O
Høres lurt ut,hadde fasen vært feil høres jo det godt,men om det er på begge sider høres det vel ikke ut som bassen er borte?Vel- det enkleste er å gjøre det jeg har gjort: IngentingDet leste jeg noe om,hva skal gjøres da?Jo, den switcher absolutt polaritet denne også, som så mange andre CJ- produkter.Gratulerer ! Fet sak. Regner med at det ikke er motsatt polaritet på denne ? Det er iallefall det på mye av det CJ lager..
Mvh
O
Hvis du virkelig gidder, kan du bytte om pluss og minus- terminalene på høyttalerutgangene. Jeg fordypet meg en gang i tematikken, og det viser seg at de aller fleste musikkstykkene er tatt opp uten å ta hensyn til absolutt polaritet. M.a.o. er det nokså tilfeldig fra starten av. Etter å ha lest det, har jeg et utpreget avslappet forhold til hele greiene.
Mvh
Bæsj låter det hvis en høyttaler av to er koplet i feil fase. Dette høres veldig godt, plutselig blir lydbildet utflytende og rart, og bassen tar seg en walkabout. Så lenge begge høyttalerene er koplet i samme fase, er alt OK.Høres lurt ut,hadde fasen vært feil høres jo det godt,men om det er på begge sider høres det vel ikke ut som bassen er borte?Vel- det enkleste er å gjøre det jeg har gjort: IngentingDet leste jeg noe om,hva skal gjøres da?
O
Hvis du virkelig gidder, kan du bytte om pluss og minus- terminalene på høyttalerutgangene. Jeg fordypet meg en gang i tematikken, og det viser seg at de aller fleste musikkstykkene er tatt opp uten å ta hensyn til absolutt polaritet. M.a.o. er det nokså tilfeldig fra starten av. Etter å ha lest det, har jeg et utpreget avslappet forhold til hele greiene.
Mvh
Husker i min bilstereo tid at var ene siden feil ble bassen heller slunken. Her er den ikke det.
O
Helt enig med tkr her, hadde samme opplevelsen selv da jeg hadde CJ. Hvorfor de gjør det slik med fase aner jeg ikke , men det er nå slik det er..Bæsj låter det hvis en høyttaler av to er koplet i feil fase. Dette høres veldig godt, plutselig blir lydbildet utflytende og rart, og bassen tar seg en walkabout. Så lenge begge høyttalerene er koplet i samme fase, er alt OK.Høres lurt ut,hadde fasen vært feil høres jo det godt,men om det er på begge sider høres det vel ikke ut som bassen er borte?Vel- det enkleste er å gjøre det jeg har gjort: IngentingDet leste jeg noe om,hva skal gjøres da?
O
Mvh
Husker i min bilstereo tid at var ene siden feil ble bassen heller slunken. Her er den ikke det.
O
Mvh