Det ruller nok for tidlig av hjemme hos degDet svingte ikke like bra som Infected MushroomsFra Flageborg sin Kringlyd:
Sjekk ut dette sporet hvis du vil rive ned huset: https://tidal.com/track/1570973
O
Gjør nok detDet ruller nok for tidlig av hjemme hos degDet svingte ikke like bra som Infected MushroomsFra Flageborg sin Kringlyd:
Sjekk ut dette sporet hvis du vil rive ned huset: https://tidal.com/track/1570973
O
TydeligvisRasedyr har sin pris.. Høyere oppløsning ikke alltid like lett. Bare prøv litt gammel Pink Floyd..
Det er helt sikkert,lurer på om jeg har gjort noe dumt:'(Luxman 590 og Sf Amati spilte særdeles bra sammen. Ikke hørt med de nye forsterkerne men Lux'en var lett å like. Musikalsk som få andre.
Har/hadde ikke du CJ pre også? Syns jeg så det i annonse på finn.Må ikke gi opp så fort Evo! For det første aner ingen av oss hvor gamle røra i CJen er. For det andre kan Marantzen være en dårlig match. Jeg fikk jo ikke akkurat testa den selv, slik som handelen foregikk.
Med nye/riktige rør og en pre med kvalitetene du savner vil det garantert være mulig å tjune lyden i din retning.
Har/hadde ikke du CJ pre også? Syns jeg så det i annonse på finn.Må ikke gi opp så fort Evo! For det første aner ingen av oss hvor gamle røra i CJen er. For det andre kan Marantzen være en dårlig match. Jeg fikk jo ikke akkurat testa den selv, slik som handelen foregikk.
Med nye/riktige rør og en pre med kvalitetene du savner vil det garantert være mulig å tjune lyden i din retning.
Tror nok JC/Marantz kræsjer litt ja,håper og få testet Ear til ukaJeg linka til en CT5 noen sider tilbake, men har aldri hatt pre fra CJ selv. Brukte 250en sammen med AMR DP 777SE og Musical Innovation MI16, noe som var en meget god match. MI16 spiller dynamisk og fyldig, noe som passer bra med ET250.
Virker som en fornuftig tilnærming, tenk helhet og synergi.Vurderte du CJ CT5 pre Ove? Den på finn? Kanskje harmonien totalt faller på plass?
Har man sagt A så må man si B Nei, du må la fornuften styre og så klart.CJ pre hadde nok vært best ja. 30K er litt mye sånn rett før jul. Amati tok et dypt hugg i lommeboka gitt
O
Riaa trinnet er veldig bra det,det blir litt for mørk lydsignatur med CJ og Marantz. Mulig det bare er rørene som må byttes også.Fått noen formening om RIAA trinnet i Marantzen?
Du har nok helt rett i det,ser om det er noen interesse for Marantzen og legger i noen kroner så går det nok braHar man sagt A så må man si B Nei, du må la fornuften styre og så klart.CJ pre hadde nok vært best ja. 30K er litt mye sånn rett før jul. Amati tok et dypt hugg i lommeboka gitt
O
Men selv tenker jeg at matchende sett ofte gir det beste tonale utgangspunkt
slik produsenten har tenkt det. Ikke sikkert det er det beste. Men det ser også
ryddig ut med CJ og CJ i hylla di Har du spurt eller foreslått et bud på CT5?
Mulig det kan forhandles en del i pris. Står til 30k. Da er ikke 25 langt unna
Får starte kronerulling for at du skal få matchende sett til jul
Ja så du hadde lagt ut Marantzen. Så da er et vel noe i gjære Ta det i eget tempo.Du har nok helt rett i det,ser om det er noen interesse for Marantzen og legger i noen kroner så går det nok braHar man sagt A så må man si B Nei, du må la fornuften styre og så klart.CJ pre hadde nok vært best ja. 30K er litt mye sånn rett før jul. Amati tok et dypt hugg i lommeboka gitt
O
O
Jaaaaaaaaa,spytt ut da mann....Vet om en CJ Premier 10........
Mvh
Hehe,sant det. Det låter ikke effent i det hele tatt,men det er noe jeg savner. Det beste er jo og spille på det en uke eller to først.Ja så du hadde lagt ut Marantzen. Så da er et vel noe i gjære Ta det i eget tempo.Du har nok helt rett i det,ser om det er noen interesse for Marantzen og legger i noen kroner så går det nok braHar man sagt A så må man si B Nei, du må la fornuften styre og så klart.CJ pre hadde nok vært best ja. 30K er litt mye sånn rett før jul. Amati tok et dypt hugg i lommeboka gitt
O
O
Ikke stress. Men tror selvsagt matchende par kan gjøre noe til og fra rent subjektivt.
Blir spennende å se hva som skjer videre. Du har garantert flott lyd som det er
Men mye vil ha mer. Sånn er det jo i hifi kjøret
Skal snakke med eieren i morgen.Jaaaaaaaaa,spytt ut da mann....Vet om en CJ Premier 10........
Mvh
O
Ja klart man ofte trenger litt omstilling. Men jeg er litt der at hvis man ikke helt er fornøydHehe,sant det. Det låter ikke effent i det hele tatt,men det er noe jeg savner. Det beste er jo og spille på det en uke eller to først.Ja så du hadde lagt ut Marantzen. Så da er et vel noe i gjære Ta det i eget tempo.Du har nok helt rett i det,ser om det er noen interesse for Marantzen og legger i noen kroner så går det nok bra
O
Ikke stress. Men tror selvsagt matchende par kan gjøre noe til og fra rent subjektivt.
Mulig jeg må justere høyttaler plasseringen litt med ny forsterker også???,tester litt med rør kabler og toe inn nå først.
O
Du har vel ratt hadt en du???Grrrr....
Vis vedlegget 414719
Er det jeg tenker også,ja Amatiene er mye mere nådeløse enn Cremona jeg finner nok ut av det,pleier og få det tilJa klart man ofte trenger litt omstilling. Men jeg er litt der at hvis man ikke helt er fornøydHehe,sant det. Det låter ikke effent i det hele tatt,men det er noe jeg savner. Det beste er jo og spille på det en uke eller to først.Ja så du hadde lagt ut Marantzen. Så da er et vel noe i gjære Ta det i eget tempo.Du har nok helt rett i det,ser om det er noen interesse for Marantzen og legger i noen kroner så går det nok bra
O
Mulig jeg må justere høyttaler plasseringen litt med ny forsterker også???,tester litt med rør kabler og toe inn nå først.
O
med det man hører der og da, så er det noe man ikke er fornøyd med videre og.
Er vel derfor man bytter litt utstyr innimellom Tror du kommer i mål uansett til slutt.
Veien blir til som man går Man snakker High End hos deg nå. Så det begynner å bli
kresent på matching. Vil tro høyttalerne avslører svakhetene lettere enn hos Cremona.
Nesten kaster ingen av hesten J du får spore opp en du da!Nesten en gang O, nesten
Min erfaring med sf plassering er god avstand mellom ht og (ekstrem) toe in som krysser rett foran nesetippen i sweet spot.Mulig jeg må justere høyttaler plasseringen litt med ny forsterker også???,tester litt med rør kabler og toe inn nå først.
Nå har de 2.5 m i fra diskant til diskant,og en del mere toe in og det gjorde noe med lyden jaMin erfaring med sf plassering er god avstand mellom ht og (ekstrem) toe in som krysser rett foran nesetippen i sweet spot.Mulig jeg må justere høyttaler plasseringen litt med ny forsterker også???,tester litt med rør kabler og toe inn nå først.
De er ikke så svære har laget en spilleliste til degSvære beist Evo 2! Gleder meg til å høre