Evo III
Hertugen
Såså,her skal vi kose oss!!!!Beste er vel å ikke si noe som helst..Folk får tro hva de vil for min del..Og latterliggjøre de sier mer om avsender enn mottager.
O
Såså,her skal vi kose oss!!!!Beste er vel å ikke si noe som helst..Folk får tro hva de vil for min del..Og latterliggjøre de sier mer om avsender enn mottager.
That'll be the day. Det var vel TT på sitt mest satiriske vi så i den tråden, og det er ikke så fryktelig slemt. Faktisk var det helt passende uten å bli stygg utdriting, for skal man først kommentere så blir det kritisk på en eller annen måte. TT kan være kritisk, men jeg har aldri sett ham bli slem. Jeg er nok mye "flinkere" til å være slem enn den karen. :-\Driver du å latterliggjør folk her inne ? Siden du føler deg truffet . Ikke slik jeg ser deg.Takk for den...
Tror kanskje du likte lyden bedre med Luxman 590,er en tørrere bass her nå. Men diskant/mellomtone er en helt annen sakGleder meg til å høre på Amati'ene igjen. Med nye forsterkere. Er i highend land du nå O begynner å kjøpe dyre kabler og greier når du ikke har noe annet å pirke på
Den er grei. Trådstarters ønske er lov i min bok. Lykke til videre.Har ikke lyst til og starte noen kabel diskusjon,men har ikke klart og høre noen forskjeller på RCA kabler.Dette høres bra ut, Evo2. Min erfaring er at tålmodig utprøving av høyttalerplassering/lytteposisjon etter bytte av signalkilde(r)/forsterkeri helst kan komme før kabelkjør. Gode kompromisser mellom bass, åpenhet og perspektiver krever tid, synes jeg. Når det er sagt, ville jeg på et eller annet tidspunkt i prosessen lånt minst én Kimber KCAG for å høre hva den gjør med kjapp respons, luftighet, overtoner og 3D uten hardhet.
Jeg liker og ha det ryddig i kablene med en liten rød tråd i hvordan det ser ut også . Får teste litt med de nye som kommer og de jeg har her nå, Vdh,monster og Roksan kabler. Hører jeg forskjell da kan det jo hende jeg oppgraderer litt
O
Tenk om alle var som deg,da hadde vært hyggelig i alle tråderDen er grei. Trådstarters ønske er lov i min bok. Lykke til videre.Har ikke lyst til og starte noen kabel diskusjon,men har ikke klart og høre noen forskjeller på RCA kabler.Dette høres bra ut, Evo2. Min erfaring er at tålmodig utprøving av høyttalerplassering/lytteposisjon etter bytte av signalkilde(r)/forsterkeri helst kan komme før kabelkjør. Gode kompromisser mellom bass, åpenhet og perspektiver krever tid, synes jeg. Når det er sagt, ville jeg på et eller annet tidspunkt i prosessen lånt minst én Kimber KCAG for å høre hva den gjør med kjapp respons, luftighet, overtoner og 3D uten hardhet.
Jeg liker og ha det ryddig i kablene med en liten rød tråd i hvordan det ser ut også . Får teste litt med de nye som kommer og de jeg har her nå, Vdh,monster og Roksan kabler. Hører jeg forskjell da kan det jo hende jeg oppgraderer litt
O
Chord/NaimDet er vel første gang jeg leser at et bestemt kabelmerke skal være spesielt godt i kombinasjon med et merke elektronikk.
Det er jo fordi kun Chord lager kabler med DIN...Chord/NaimDet er vel første gang jeg leser at et bestemt kabelmerke skal være spesielt godt i kombinasjon med et merke elektronikk.
Aldri hørt et naim oppsettDet er jo fordi kun Chord lager kabler med DIN...Chord/NaimDet er vel første gang jeg leser at et bestemt kabelmerke skal være spesielt godt i kombinasjon med et merke elektronikk.
Neida, det finnes nok eksempler. Noen av dem egentlig fordi de fungerer dårlig med andre kabler, antar jeg.
Er ikke Naim-kyndig nok til å diskutere denne kombinasjonen.
Chord digital og optisk fungerer særs godt mellom Bluesound og Weiss her i heimen, ved anledning ønsker jeg også å få tester en god Chord RCA mellom Weiss og Einstein.Aldri hørt et naim oppsettDet er jo fordi kun Chord lager kabler med DIN...Chord/NaimDet er vel første gang jeg leser at et bestemt kabelmerke skal være spesielt godt i kombinasjon med et merke elektronikk.
Neida, det finnes nok eksempler. Noen av dem egentlig fordi de fungerer dårlig med andre kabler, antar jeg.
Er ikke Naim-kyndig nok til å diskutere denne kombinasjonen.
Har ikke store trua på forskjeller på RCA kabler men er åpen for alt
O
Hehe,jødisk kollektiv var braBor du i et jødisk kollektiv? Weiss, Einstein og Bluesound. Det siste navnet var litt rart, men de har jo mange rare navn i utlandet.
Tak for det,EspenNår jeg ser på hva du har kjøpt inn Evo2 så slår det meg at du må ha fått veldig mye for pengene !
Du gjorde et kjempekjøp på dine AF og kjøpte CJ brukt så her må du nødvendigvis fått et system på et høyt nivå uten å ha brukt EKSTREMT med penger!
Gøy når man gjør sånne kjøp uten å må spise fulefrø til middag
Grattis med et flott system
Mvh: Espen L
Jeg tror faktisk man kunne spist fuglefrø en ukes tid og fremdeles glist fornøydNår jeg ser på hva du har kjøpt inn Evo2 så slår det meg at du må ha fått veldig mye for pengene !
Du gjorde et kjempekjøp på dine AF og kjøpte CJ brukt så her må du nødvendigvis fått et system på et høyt nivå uten å ha brukt EKSTREMT med penger!
Ja jeg kunne faktisk detJeg tror faktisk man kunne spist fuglefrø en ukes tid og fremdeles glist fornøydNår jeg ser på hva du har kjøpt inn Evo2 så slår det meg at du må ha fått veldig mye for pengene !
Lyden er der jeg føler jeg er fornøyd,med rørene som står i spiller det åpent og flott. Det er stor forskjell på topp klasse lyd og High-End lyd,det låter veldig pent og pyntelig med tørr stramm bass oppløst og flott i toppen. Fikk tak i en nød Riaa i kveld,Rotel RQ 970 så jeg får spilt vinyl i julen . Det låter sletts ikke galt det lille trinnet,har noe gøy på gang men venter til det står i hylla før jeg sier noe mereJa må si meg enig med Espen. Du har fått mye lyd for pengene Men det er jo alltid kjekt å
få litt i pose og sekk. Sjelden mulighet Hvordan ble totalen nå med CJ og Amati etter nye rør
i effekt og pre? Føler du at "målet" er nådd? Vet du vil ha en ny riia, men tenker på lyden per nå.
Høres bra ut Antar du får skikkelig romfølelse og at plassering av instrumenter og artist er nøyatigLyden er der jeg føler jeg er fornøyd,med rørene som står i spiller det åpent og flott. Det er stor forskjell på topp klasse lyd og High-End lyd,det låter veldig pent og pyntelig med tørr stramm bass oppløst og flott i toppen. Fikk tak i en nød Riaa i kveld,Rotel RQ 970 så jeg får spilt vinyl i julen . Det låter sletts ikke galt det lille trinnet,har noe gøy på gang men venter til det står i hylla før jeg sier noe mereJa må si meg enig med Espen. Du har fått mye lyd for pengene Men det er jo alltid kjekt å
få litt i pose og sekk. Sjelden mulighet Hvordan ble totalen nå med CJ og Amati etter nye rør
i effekt og pre? Føler du at "målet" er nådd? Vet du vil ha en ny riia, men tenker på lyden per nå.
O
Jada,minidisc solgt og sendes i morgen Riaa inn i skapet så den ikke synnsSå du fikk plass på hylla?
Avslører nok det rimelig kjapt når det kommer inn jaHøres bra ut Antar du får skikkelig romfølelse og at plassering av instrumenter og artist er nøyatigLyden er der jeg føler jeg er fornøyd,med rørene som står i spiller det åpent og flott. Det er stor forskjell på topp klasse lyd og High-End lyd,det låter veldig pent og pyntelig med tørr stramm bass oppløst og flott i toppen. Fikk tak i en nød Riaa i kveld,Rotel RQ 970 så jeg får spilt vinyl i julen . Det låter sletts ikke galt det lille trinnet,har noe gøy på gang men venter til det står i hylla før jeg sier noe mereJa må si meg enig med Espen. Du har fått mye lyd for pengene Men det er jo alltid kjekt å
O
og "live"? Ingenting slår det å kunne lukke øynene og nærmest føle du er i samme rommet som atristen.
Man sitter i et stort rom der alle detaljene får sin plass og det hele føles riktig. Da vet man at man har
truffet noe viktig med anlegget som helhet. Har fått dette selv. Spesielt var Dynaudio C1 god på det.
Gav følelsen av det jeg beskrev over. Men du har nok fått dette enda et hakk opp Vært moro å hørt
det selv. Men jeg bor noe langt unna for en lytt Greit å ha noen hemmeligheter på lur. Du avslører
vel riaa nyheten når tiden kommer
Aner ikke hva det blir??? Fikk en SMS i går av et veldig hyggelig HFS medlem med en plan!Du får passe på at det ikke blir en "klasse A-RIAA, da. De blir jo veldig varme.
Sender en pm om ikke så lenge om preampen. Som du vet, har jeg en tid vurdert å prøve CJ selv.
Søren og....Droppet streamer og satte denne opp som avspiller,testet den som CD spiller nå i kveld og det ble sletts ikke værst
usb i dac og vipps så har jeg Radio,CD spiller,streamer Vis vedlegget 416067
Kan bytte likt i mot mcintoshHadde hvertfall vært en GOD pris
Høns???God pris det kan gi deg 5
Ikke ennåNei, men en Marantz streamer 8)